Los bericht bekijken
  #5  
Oud 7 maart 2007, 08:53
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Veilig groeien met freelancers

Dank voor jullie bijdragen. Ik heb mijn opvoedcursus voor opdrachtgevers weer een beetje laten lopen in mijn blog. Ineens weer heel veel werk en het 1e dat eronder lijdt is het blog. Balen!

Maar, nu heb ik er weer wat mee gedaan. Ik ben namelijk voor Lancelots zelf in de schoenen van opdrachtgever gaan staan omdat ik voor de Lancelots Academy een copywriter heb gezocht, geselecteerd op basis van offertes en begeleid. Ik heb daar een verhaal over gemaakt omdat René en ik dachten dat van onze ervaringen iets te leren zou kunnen zijn, zowel voor opdrachtgevers als voor freelancers. Het hele traject is namelijk heel fijn gegaan. Door aandacht en zorgvuldigheid aan beide kanten denk ik.

De ervaring is wel weer een bevestiging van het belang van netwerken en van het vertrouwen dat een goed portfolio en goede profilering van de freelancer in kwestie bieden. Ik ben in zee gegaan met een freelancer die mij is aanbevolen door iemand op wie ik vertrouw...nou ja, lees hier meer. Ik zou willen dat het altijd zo gaat, zowel van opdrachtgeverskant als van freelancerskant. Met Daan Bolwijn kan de Academy wel 'veilig groeien'.
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren