Discussie: Freelancer biedt zich aan Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!
Los bericht bekijken
  #11  
Oud 11 augustus 2008, 20:26
Petra1966 Petra1966 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 18
Standaard Re: Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hetty Dalsheim Bekijk bericht
Bianca, gefeliciteerd met je eerste opdracht.

Petra, wat aardig dat je Bianca wilt helpen. Ik ben wel nieuwsgierig wat jij voor werkzaamheden doet. Heb je ook een site? En ik ben ook wel nieuwsgierig hoe jij aan je opdrachten komt.
Hi Hetty,

Natuurlijk wil ik helpen als dat kan, misschien kan zij ooit wat voor mij betekenen, toch? Het is vaak toch een kwestie van gunnen in de freelance-wereld!

Mijn opdrachten zijn meestal in de vorm van PA, Directiesecretaresse, Project Assistente etc. Nu heb ik het geluk dat er enorm veel werk te vinden is op dit vakgebied! Er is (nog steeds) een enorm tekort aan goede secretaresses, dit hoor ik constant vanuit de markt. Ook is het natuurlijk zo dat een secretaresse altijd zal blijven bestaan en niet geautomatiseerd kan worden

Ik ben nu mijn 2e opdracht aan het afronden en heb tot nu toe beide opdrachten via mijn eigen netwerk gevonden, dus factureer ook rechtstreeks aan de opdrachtgever. Per 1 september ga ik een opdracht bij een grote bank vervullen en daarvoor moet je wel via een bureau binnenkomen (preferred suppliers).

Evelien, je geeft aan dat je weer een echte secretaresse opdracht zou willen, maar daarvoor zal je (in mijn ogen) echt wel op locatie moeten werken. Sta je ook bij bureaus ingeschreven?

Mijn website is helaas nog under construction, maar als je een indruk van mijn huisstijl wil krijgen, neem gerust een kijkje www.one2assist.nl (ben er nl best wel trots op )

groetjes Petra
Met citaat reageren