Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 mei 2006, 09:00
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Dilemma: Wat zou jij doen als...

Het lijkt me leuk als we elkaar (echte of bedachte) dilemma's voorleggen.

Ik heb laatst het volgende meegemaakt en weet nog steeds niet wat ik er nou precies van vind.

Ik kwam op internet een wat groter bureau tegen dat zich bezighoudt met o.a. strategie. Dus ik stuurde een mailtje met de suggestie dat we eens kennis zouden kunnen maken ("Een kop koffie konden doen"). Een "chemistry meeting", zeg maar ;-) als mijn website ze aansprak.

In antwoord hierop kreeg ik een email met het voorstel om, aangezien ze in diezelfde periode een soortgelijke mail van een andere dame hadden gekregen, een combinatie te maken en ons tegelijkertijd te ontmoeten, en naar hun stamcafé te gaan.

Ik vind dit nog steeds een rare gang van zaken... of ben ik te onflexibel? Zelf vind ik het not done om een kennismakingsgesprek te combineren. Bovendien vind ik 'een kop koffie' iets anders dan naar het café gaan, dat vind ik al helemáál iets dat je (met name als heer, ten aanzien van dames) niet doet bij een eerste afspraak. Misschien dat 'een kop koffie' dusdanig informeel is dat het sommige mensen inspireert groepsdynamisch gezien de uitdaging aan te gaan? ;-)

Wat zouden jullie gedaan hebben?
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren