Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 oktober 2006, 07:01
wilco wilco is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 maart 2006
Berichten: 25
Standaard nog even voorstellen..

ik loop hier al een tijdje te lezen en af en toe te posten.. maar heb voor mezelf een maand of 2 echt de knoop doorgehakt: ik ga freelancen. Voel totaal geen twijfel of het gaat lukken.. want het gaat lukken!

Heb in oktober de eerste 2 gesprekken met mogelijke opdrachtgevers. En een zeer goede kans dat uitbreid naar 3-5 gesprekken Is nog wel geen opdracht, maar wel een goed begin. 4 van die bedrijven zijn detacheringsbureaus waarvan 1 van de 4 zich echt richt op de freelancer. En heb nog 1 contact via mijn netwerk verkregen. Mijn start datum heb ik gezet op 1-1-2007..
Is mischien allemaal heel klein/pril, maar voelt toch wel als een overwinning

Even mijn "elevator pitch":

Ik heb 8 jaar werkervaring in de IT sector. Ik heb diverse functies uit geoefend en heb daarmee een brede kennis opgebouwd. Ik heb ervaring als helpdeskmedewerker, systeembeheerder, programmeur en mijn huidige functie is teamleider op een supportdesk. Met deze kennis en ervaring heb ik onder andere een breed inzicht en communicatieve vaardigheden ontwikkelt. Mijn expertise ligt met name op het gebied van gebruikers ondersteuning.


Kritiek is welkom..
Met citaat reageren