Discussie: Nazorg/after sales
Los bericht bekijken
  #10  
Oud 30 april 2006, 19:43
Jaap's schermafbeelding
Jaap Jaap is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 maart 2006
Berichten: 22
Standaard Re: Nazorg/after sales

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle
Je laat jouw opdrachtgever het formulier doorsturen naar de klant voor wie jij diensten hebt geleverd.
Het is inderdaad een beetje ingewikkeld. Nee, de klant aan wie ik de dienst heb geleverd stuurt het formulier naar mijn opdrachtgever. Dit staat dus volledig los van het feit of deze opdrachtgever iets evalueert.

Concreter wordt het wellicht duidelijker. Een webbouwer heeft voor zijn klant een website gebouwd en de klant wil zijn site beter vindbaar in zoekmachines. In opdracht van de webbouwer help ik deze klant met een zogenaamd Zoekmachine-optimalisatie-traject. Na enkele maanden rond ik dit af. Dan vraag ik de klant of hij middels het formulier de werkzaamheden wil evalueren en dit formulier wil sturen aan zijn webbouwer (mijn opdrachtgever). Die ervaart het in dit geval ook als positief, want samen evalueren wij de uitvoering.

Maar goed, misschien is het inderdaad niet een goede aanpak om projecten zo te evalueren. Ik heb nu geen project dat ik zo ga evalueren, maar als zich er een aandient, dan zal ik - mede met jullie feedback - daar eens goed over nadenken. Dank voor je reactie!
__________________
Jaap van de Putte,
www.2useit.nl -- we make IT usable
Met citaat reageren