Discussie: Even voorstellen (pitch) Beljon Music Service
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 november 2008, 13:42
TonBeljon TonBeljon is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 17 november 2008
Berichten: 3
Standaard Beljon Music Service

Mijn naam is Ton Beljon en ik woon met mijn gezin in het Groningse Tolbert. Vele jaren heb ik in diverse Bands gespeeld. In de jaren 80 was dat o.a. de Band ''AVENUE''. Deze Band genoot landelijke bekendheid en wij begeleidden destijds vele bekende artiestenen. Vanaf de jaren 90 speelde ik ruim 17 jaar met mijn eigen Allround Band, de ''Tony Beljon Band''. Vandaag de dag heb ik samen met een zangeres het Allround Duo ''Ton en Mariëlle''. Hier naast werk ik ook al weer ruim 22 jaar als Muziekaktiviteiten begeleider bij mensen met een verstandelijke beperking. Al mijn kennis en ervaring op het gebied van muziek maken, werken met geluidsapparatuur, en het werken met mensen met een verstandelijke beperking, heb ik gebundeld in mijn bedrijf ''Beljon Music Service''.

Beljon Music Service biedt u een drietal diensten op het gebied van Muziek en Geluid.

1. Het verzorgen van muziek bij diverse gelegenheden zoals b.v. Bruiloften, Bedrijfsfeesten, Verjaardagen, enz.

2. Het verhuren van geluidinstallaties inclusief bediening bij b.v. Presentaties, Symposia, Muziekoptredens, enz.

3. Het aanbieden van muziekactiviteiten voor mensen met een verstandelijke beperking.
Met citaat reageren