Los bericht bekijken
  #66  
Oud 24 april 2015, 02:35
cakedealer cakedealer is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lindopindo Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd hoe eht verder met jullie en het VAR drama gaat. Zelf heb ik gewoon een VAR ROW ingeleverd anderhalf jaar geleden. Ik kreeg terug dat het de verkeerde VAR was. Paar keer een waarschuwing gekregen maar er neits mee gedaan. Het is een jaar stil geweest en nu heb ik een final warning gekregen. Voor 24 april moet ik de VAR onleveren. Ik wou dus vandaag een nieuwe VAR uploaden maar de link van candidate profile doet het niet.

Anyhow, hoe is het bij jullie afgelopen?
Oh, ik dacht dat de deadline 27 april was . Maar goed, ik heb volgens de email ook tot morgen 24 april. Ik had ze na hun laatste mail weer gemaild en gevraagd of ik gewoon net als de anderen tot 24 april de tijd had om een VAR WUO in te leveren. Ze vertelden mij dat die deadline inderdaad nog gold. Dat was een maand geleden. Ik heb er daarna niet veel meer mee gedaan. Heb gewoon de VAR ROW voor 2015 geupload want het is gewoon niet mogelijk voor mij om een VAR WUO te krijgen. Ik ben gewoon taken blijven doen en wacht het nu af. Als ik morgen of volgende week te horen krijg dat ik uit het programma lig, dan is dat erg jammer. Waarschijnlijk moeten ze een heleboel raters er dan uit gooien, want ik denk niet dat veel mensen een VAR WUO zullen hebben.
Weet niet wat LB dan gaat doen met al die taken die nu gedaan moeten worden als ze geen of maar een paar raters hebben...