Los bericht bekijken
  #5  
Oud 8 juli 2009, 13:35
micelestium micelestium is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juli 2009
Berichten: 3
Standaard Re: Prijs en acqiesitie 3D (animatie) project

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TamTamTekst Bekijk bericht
Over de uurprijs kan ik niets zeggen. Maar zomaar ineens de prijs verhogen als je al een offerte hebt ingediend, lijkt me een beetje vreemd.

Misschien kun je ervan maken dat die €35,00 een kennismakingsprijs is en dat de volgende opdrachten voor je standaardprijs zullen worden uitgevoerd?

Eigenlijk had je dat dan ook in je offerte moeten zetten. Maar misschien kun je er zo een draai aangeven?

Marlies
Nee het gaat hier om een nieuwe offerte voor een nieuwe opdracht bij de zelfde klant waar ik eerder een lager prijs op een offerte heb gehad. Dus ik heb eerst aangegeven wel voor € 35,- per uur een 3D model te maken, die opdracht hebben ze overigens niet aangenomen (zie originele post).

Het gaat dus om een nieuwe opdracht, en nu is mijn vraag of ik dus zonder kleerscheuren kan zeggen dat ik voor een 3D animatie graag meer zou willen.

Een kennismakkingsprijs is trouwens een erg goed idee, ik had zelf al zoiets bedacht. Eerder ben ik ook al zoiets tegen gekomen, dat op een offerte iemand als eerste opdracht een éémalige korting van 5% gaf.

maar iig bedankt voor de tip
Met citaat reageren