Ik heb in 2014 en dit jaar voor een collega meerdere  opdrachten gedaan. Nu ben ik er achter gekomen dat ik voor deze  opdrachten heb verzuimd om facturen te versturen. Ik heb dit bij haar aangekaart en na overleg eerst een overzicht gestuurd wat volgens mij nog open stond. 
Na overleg met haar financieel adviseur komt zij met de reactie dat ze over mijn handelen niet te spreken is (terecht!), maar ook dat ze de extra kosten die zijn nu heeft gemaakt voor haar financieel adviseur vergoed wil zien. 
Ik citeer: 
	Citaat:
	
	
		| 
			
				Gevolg is dat ik nu zit met extra kosten voor de inzet van  de financieel administrateur; overzicht maken van de ontvangen en  betaalde facturen 2014 en 2015  om de nagekomen facturen in fiscaal en  boekhoudkundig opzicht correct te verwerken. Ik zou graag vergoeding zien voor de extra kosten die ik moet maken. 190 euro ga ik mee akkoord.
			
		 | 
	
	
 Nu is mijn vraag, kan dit en mag dit?