Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #9  
Oud 1 mei 2011, 18:33
EvH EvH is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 april 2011
Berichten: 39
Standaard

Dank je wel voor je uitleg!
__________________
www.finepoint.nl - freelance journalist en tekstschrijver
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe gaan jullie om met prospects die zgn. "testjes" vragen? Maybellene Omgaan met opdrachtgevers 22 7 september 2009 11:05
Inschrijven belasting: hoe om te gaan met schattingen? Tom Freelancepraktijk starten 9 15 augustus 2009 03:55
BTW BTW-aangifte, hoe om te gaan met KOR? mkolthof Belasting 5 29 maart 2009 01:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon