Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #3  
Oud 26 januari 2006, 12:47
scribent's schermafbeelding
scribent scribent is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2006
Berichten: 78
Standaard Re: Betalingsherinnering

Ik heb een keer een debiteur gehad waarvan ik al het vermoeden had dat hij dubieus zou kunnen zijn. Het was een contact in het buitenland. Deze meneer had bijvoorbeeld geen website met contactgegevens.

Toch had ik zijn telefoonnummer opgeslagen in mijn mobiel, nog van het eerste telefoongesprek dat van hem uitging. Na een betalingsachterstand van 80 dagen en enkele vergeefse reminders per e-mail heb ik hem gebeld. Twee dagen was de factuur voldaan.

Ik denk dat telefonisch contact meer indruk maakt. Een mailtje kun je in de prullenbak gooien, met een telefoontje is dat anders.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
betalingsgedrag


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon