Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #5  
Oud 10 september 2006, 21:17
Mariëlle Schrijft's schermafbeelding
Mariëlle Schrijft Mariëlle Schrijft is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 maart 2006
Berichten: 216
Standaard Re: besparen: tips?

Dat is de Engelsen zo mooi omschrijven.

Don´t be pennywise and poundfoolish.

Natuurlijk moet je investeren en ervoor zorgen dat je vakkennis in orde is.

Maar zijn er geen dingen waarvan je denkt als ervaren freelancer: dat kan wel wat minder?

Koop je bijvoorbeeld alle literatuur en vaktijdschriften zelf meteen of leen je ze eerst en schaf je ze - als dat gewenst is- pas aan.
Vraag je meerdere offertes aan of neem je meteen de eerste als het goed voelt?
Kom je als je samen met andere freelancers werkt vaker bij elkaar, of probeer je zoveel mogelijk via de mail en het internet te doen om zo de kosten wat te drukken?
__________________
Mariëlle schrijft
Passie voor de inhoud
Helderheid in complexiteit
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon