MarktplaatsStel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.
Over de rest ga ik overleggen, inderdaad had mijn webdeveloper het in eerste instantie over een probleem in Firefox maar door allerhande andere probleempjes die op ons pad kwamen (plus de bijkomende video), is dat er een beetje bij ingeschoten...
Gelukkig bleek mijn site wel in Firefox te werken, geen enkel probleem . Misschien had jij een of meer instellingen verkeerd staan Ramon? Wel deed het filmpje raar in Firefox, dat is opgelost, al wil ik hem wat kleiner, maar dat komt een dezer dagen wel. In elk geval mag de bezoeker nu zelf kiezen of hij al dan geen film wil kijken
Gelukkig bleek mijn site wel in Firefox te werken, geen enkel probleem . Misschien had jij een of meer instellingen verkeerd staan Ramon? Wel deed het filmpje raar in Firefox, dat is opgelost, al wil ik hem wat kleiner, maar dat komt een dezer dagen wel. In elk geval mag de bezoeker nu zelf kiezen of hij al dan geen film wil kijken
trust me on this one... alle vervolg paginas in FF2 werken hier niet qua deel boven je menu aan linker kant. ik zie een witte background.
ook IE6 moet je even bekijken, daar is een streep die nog 20 cm naar beneden doorloopt.
Mag ik je nog een paar tips geven voor je nieuwe website met betrekking tot zoekmachine optimalisatie:
Er staat geen META tag voor de description in de site;
Er staat ook geen META tag voor de keywords in de site;
De titel van de browser blijft op elke pagina gelijk, beter is hier de titel van de pagina te vermelden;
In IE6 werken de achterliggende pagina's nog niet helemaal goed.
Verder heeft jou webbouwer veel gebruik gemaakt van tabellen en onnodig grote JavaScripts waardoor de essentie van de pagina te ver naar beneden in de broncode staat. Hij zou dit kunnen oplossen door de CSS en JavaScripts extern te plaatsen. Bijkomend voordeel hiervan is dat ook de pagina iets sneller laadt.
__________________ Allard Rothengatter | Creative Director | Dolphiq | http://www.dolphiq.nl
Allard, ook jij hartelijk dank voor het meedenken en je oplettendheid. Inderaad waren de metatags verdwenen na het aanpassen van de code aan enkele browsers. Ik heb ze inmiddels weer toegevoegd en ook de namen van de pagina's aangepast.
Blijft over het probleem IE6. Ook daar wordt aan gewerkt. Pfff, leuk zo'n nieuwe website maar ook een heel project