Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #4  
Oud 3 januari 2011, 22:46
Kau Kau is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 oktober 2010
Berichten: 146
Standaard

Ik weet niet of factureren per se te maken heeft met het feit of een investering samenhangt met elkaar of niet. Als ik 4 stoelen en een tafel koop, maar voor de stoelen en tafel aparte facturen krijg, lijkt het me nog wel logisch dat het bij elkaar hoort. Tenzij het een sta-tafel is ofzo

Punt 2 kan ik jou niet helemaal volgen. Hoezo zou je niet mogen afschrijven over software?
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afschrijven software < 450 euro MariskaV Administratie 4 29 december 2010 16:00
Inkomstenbelasting Computer aangeschaft in 2010, aftrekken in 2009? moowriece Belasting 2 20 oktober 2010 10:11
Correct/legaal gebruik van software; hoe aan te pakken? trevi42 ICT 6 23 augustus 2010 11:34
Afschrijven nieuwe computer Fantasma Media Administratie 6 30 december 2009 19:07
Bedrijfsmiddelen afschrijven: minimaal 5 jaar René Nieuws - Voor en door freelancers 3 6 juli 2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon