Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 30 december 2011, 07:14
pp44 pp44 is offline
Lid

Standaard

Renee,

Het is inmiddels duidelijk dat er grofweg 40% minder uitgekeerd gaat worden dan de huidige actuele waarde.

Het uitgekeerde bedrag bij einde looptijd is nu al behaald en ik moet nog 14 jaar door betalen. Wie gaat dat ontvangen ?

Ik ga dus eea. opzeggen en zal flink moeten betalen, echter dat 'verlies' ga ik goedmaken in de jaren die mij nog resten.

Geen probleem mi.
Met citaat reageren
Oud 30 december 2011, 18:13
pp44 pp44 is offline
Lid

Standaard

Gezien het tijdsdruk van het vorige bericht toch nog even een kleine update.

Het was inderdaad een begrafenispolis die was afgesloten. Eea gaat volgende week op de bus om op te zeggen ondanks de 'waarschuwende' woorden van de verzekeraar.

Als ik het maandelijkse polisbedrag zou doorsparen dan is met de afkoopsom die bekent is dan kom ik op krap 50% uit van het bedrag wat ik nu 'kwijt' raak zeg maar. Mi is met de tijd die mij nog rest zeer wel mogelijk een hogere opbrengst te halen dan op deze manier doorgaan want dan ben ik alleen maar anderen aan het blij maken.

Voor de goede orde mijn ouders en ik vrees velen anderen hebben dit soort zaken alleen maar ten goede gedaan, maar de tijden ook voor beleggen zijn ontzettend veranderd mi mede door het internet.

Ook ben ik wijzer geworden door de jaren heen met beleggen en daarom heb ik besloten om het heft zelf in handen te nemen en ben daar zeker niet negatief over. Dat moet ook niet want nu ben ik er verantwoordelijk voor en da's precies wat ik wil over mijn eigen pensioen voorziening.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten