Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 november 2013, 12:15
marchuiberts's schermafbeelding
marchuiberts marchuiberts is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2008
Berichten: 26
Standaard

Dit is heldere informatie.

Maar wat nu als de klant nog niet heeft betaald en besluit dat de facturering anders moet, nl. ipv. een factuur met het volle bedrag meerdere facturen in maandelijkse termijnen.

Dan kan ik lastig aan de klant vragen om eerst het hele bedrag te betalen want daar gaat het nu juist om.

Graag een advies hoe ik hiermee correct moet omgaan om ook de fiscus te vriend te houden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon