Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 mei 2007, 23:38
Jan van Eechoud Jan van Eechoud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2007
Berichten: 2
Standaard Collega gezocht: freelance aankomend alarminstallateur

Hi,
Mijn naam is
Jan van Eechoud, alarminstallateur.
Middels dit forum wat ik nu regelmatig zal bezoeken, wil ik ook wel mijn intenties kenbaar maken met een korte oproep:

(Ik gebruik even een standaard uitleg, want ik zit niet om werk verlegen)

Wegens uitbreidingen van ons klantenbestand, ben op ik zoek naar een persoon tussen de 18 en 55 jaar, die opgeleid wil worden tot "alarminstallateur".
Een machtig leuk vak met genoeg "uitdagingen"! Bij voorkeur uit / in de regio Rotterdam, Gouda, Leiden...., de kleine Randstad dus.

We praten dus NIET over een dienstverband, maar Freelance, Zelfstandig, hoe je het ook noemen wilt, in een zéér nauwe samenwerking met ons, zodat wij daar beiden de voordelen van plukken voor :
drukke tijden, wat grotere projecten, voordeliger inkoop, opvang van elkaars "standby" diensten, met vakantie gaan, e.d.

Ervaring en papieren is totaal niet vereist...., wel een boormachine, van nature, dus zonder waterpas, recht kunnen houden en je kunnen ergeren aan scheefhangende objecten...!
(Wél ervaring... en wél papieren is voor uzelf een voordeel!)

Weet u niet wat NO, Normally Open, (maakcontact) is? Goed! Dat geeft niks. Dat is geleerd in 10 seconden!
Beveiligen is een kwestie van gezond verstand..., maar dat is monteren ook en met wat aanwijzingen, de wil om te leren, en enthousiasme.., garandeer ik u dat u in 2 jaar tijd alle risicoklassen op zelfstandige basis mag uitvoeren!!!

Realiseer u wél dat u het lef moet hebben een eigen klantenkring op te kunnen bouwen, maar dat is in de praktijk een fluitje van een cent!

Full- en parttime is allebei mogelijk, maar parttime náást een baan, is natuurlijk wél weer een belasting voor uzelf!

Wanneer iemand commercieel geweldig uit de voeten kan en op zelfstandige basis alleen dus de commerciële kant op wil ,is dat ook een fantastische mogelijkheid!

Zelf heb ik de ervaring opgedaan dat met 25 uur per week, met eenvoudige promotionele activiteiten, een bruto inkomen van € 1.500 p/maand zeer haalbaar is, en zelfs wat aan de lage kant!

In opleiding en begeleiding voor uw boekhouding is voorzien.
Vragen kunt u beter stellen via mijn mailadres, tenminste wanneer u uitgebreide antwoorden wilt.

Met vriendelijke groet,
Jan van Eechoud
(PS..... u moet wel een "verklaring van betrouwbaarheid" bij de plaatselijke korpschef van politie kunnen aanvragen.......!!)


Wel, ik ben benieuwd.
Hoop veel van jullie te lezen.
Prettige zaken, Jan van Eechoud
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 juni 2007, 22:43
lares lares is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 juni 2007
Berichten: 3
Standaard Re: Collega gezocht: freelance aankomend alarminstallateur

goededag u spreek met raymond lares

ben u nog steeds op zoek naar een alarmmonteur

want als dat zo is heb ik nog wel intresse erin .
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 juni 2007, 23:05
Jan van Eechoud Jan van Eechoud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2007
Berichten: 2
Standaard Re: Collega gezocht: freelance aankomend alarminstallateur

Hi Raymond,
Zou je mij na a.s. maandag willen mailen op info@borgbeveiligingen.nl .
We zijn even een paar dagen op vakantie vanaf a.s. donderdag en heb het nu erg druk.

Mail me wel alvast wat over jezelf:
o.a. in welke regio je woont, leeftijd, eventuele ervaring, etc...

Mvg, Jan van Eechoud
Stuur de mail ook maar naar lrijpstr@xs4all.nl , dan krijg ik hem ook op vakantie... (Mijn werk is óók mijn hobby! LOL)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon