Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 8 januari 2008, 10:47
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JVFotografie Bekijk bericht
Hier even een ander soort reactie. Als fotograaf valt mij de foto van jezelf op. Dit is duidelijk een zelfportretje genomen met de armen recht vooruit de kamera op jezelf gericht. Dat komt niet echt professioneel over op mij. Je hebt vast wel iemand in je omgeving die een beter plaatje kan schieten toch?
En wat al eerder min of meer gezegd is dat het erg veel tekst is in stevige blokken. Een plaatje hier en daar zou de boel wat kunnen verluchtigen. Op stocksites als www.istockphoto.com kun je voor een luttel bedrag (zeker als je ze alleen voor het web gebruikt) wat plaatjes aanschaffen. Dat zou de boel een stuk opvrolijken en mensen minder afschrikken om te gaan lezen denk ik

Succes!
En mocht je dat laatste nog willen doen en je hebt afbeeldingen nodig; laat het even weten! Voor mijn werk heb ik een behoorlijke voorraad en dan kan ik mooi wat terugdoen voor die code voor die marktplaats advertentie destijds
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #12  
Oud 8 januari 2008, 14:33
tijn1978 tijn1978 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 124
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Dag Hetty,

Misschien leuk om te weten dat je site ook met een Apple goed wordt getoond

martijn
Met citaat reageren
  #13  
Oud 9 januari 2008, 08:17
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Frisse site, ik sluit mij aan bij voorgangers. Als imago al een rol speelt, is het hier wel , investeren dus in een goed portret, gemaakt door een prof.

Je hebt een paar artikelen op je site staan. Heb je schriftelijke toestemming voor commercieel hergebruik gevraagd aan en gekregen van de auteurs, ook voor het aanbrengen van wijzigingen (zoals tekst vet maken)?
Zoja, lees dan niet verder, mijn complimenten voor je respect voor andermans werk .

Zo niet, dan snel en correct regelen, want het zonder toestemming aanpassen van andermans teksten (ja, ook het cursief of vet maken van woorden!) kan je bij ontdekking veel geld kosten. Je krijgt eerst een factuur van max. 300% van het oorspronkelijke honorarium + schadevergoeding voor verminking en (als je niet wil betalen en dus de teksten dan maar verwijdert) daarna een dagvaarding. Het achteraf verwijderen van eenmaal geplaatste teksten helpt daarbij dus niet: de overtreding is al begaan.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #14  
Oud 30 maart 2008, 19:41
L@JC's schermafbeelding
L@JC L@JC is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 23
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Hoi,

Je site ziet er leuk uit, lekker persoonlijk. Dit past bij je werk naar mijn mening..

Enkel, je biedt loopbaanbegeleiding aan.
Maar waarom kan ik dan bij de links naar een andere website gaan over loopbaanbegeleiding?

Quote:
'Loopbaanadvies kunt u o.a.:
- een adviesbureau bij u in de buurt vinden;
- antwoorden op veel gestelde vragen over loopbaanadvies krijgen;
- titels van boeken vinden die over solliciteren gaan.'

Waarom zouden je website bezoeker naar een ander adviesbureau in de buurt gaan, als ze bij jou terecht kunnen?

Pas op dat je het gras niet voor je eigen voeten wegmaait he?

Succes!

Gr, Laura
Met citaat reageren
  #15  
Oud 31 maart 2008, 00:08
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Beste Laura,

Bedankt voor je advies en positieve feedback.

Ik ga de link verwijderen. Je hebt helemaal gelijk.
Met citaat reageren
  #16  
Oud 31 maart 2008, 22:21
DittavV DittavV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2007
Berichten: 40
Weblogartikelen: 10
Standaard Re: Graag reactie op mijn site

Hallo Hetty

Mooie kleuren op je site. Ik had een paar suggesties. Misschien is het een kwestie van smaak. Kijk maar of je er wat mee doet.

Je maakt melding van een colofon.ik had de kvk gegevens bij het tabblad contact verwacht. Op de contactsite is het misschien handig om dat wat je in de email graag terugziet om dat dan bij je emailadres te zetten. Is het nodig om te vermelden wat mensen in de email moeten zetten?

Soms moet je scrollen terwijl de informatie in het hele scherm zou passen. O.a bij de contact pagina is dat het geval. Misschien kun je het fotoicoontje op een andere plaats zetten

Ciao
Ditta
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik stel me graag aan jullie voor Sofie Marktplaats 6 10 mei 2007 15:23
Graag reacties op mijn pitch Talent4Work Marktplaats 10 5 februari 2007 11:44
Mijn nieuwe site scribent Marktplaats 7 2 februari 2007 15:05
Graag reacties op mijn pitch! Anneke Krakers Marktplaats 16 12 januari 2007 00:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon