Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 januari 2009, 12:49
Ralph Hoffman
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Ralph Hoffman, graag feedback

Elevator Pitch

Ralph Hoffman: interim- en veranderingsmanagement voor het primair onderwijs en gemeentelijke overheden.
Begeleiding bij opbouw van organisaties en conceptontwikkeling.

Ik ben sterk in het doorlichten van organisaties in korte tijd. Ik bespreek mijn bevindingen in een klein team van collega’s. Voor de opdrachtgever schrijf ik daarover een kort en helder rapport met een aantal oplossingsrichtingen. In nauw overleg met de opdrachtgever worden de te verwachten opbrengsten vastgelegd. Deze worden gekoppeld aan een realistisch tijdsplanning en wordt de speelruimte bepaald.
Ik geniet ervan om steeds in wisselende omstandigheden met andere mensen te werken. Een opdracht is voor mij pas voltooid als de opdrachtgever tevreden is. Mijn opdrachtgevers zijn schoolbesturen en gemeentelijke overheden.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2009, 13:26
Jakob Buis's schermafbeelding
Jakob Buis Jakob Buis is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 67
Stuur een bericht via MSN naar Jakob Buis Stuur een bericht via Skype™ naar Jakob Buis
Standaard Re: Graag feedback

Dat is een mooie pitch! Duidelijk geschreven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ralph Hoffman Bekijk bericht
Ik geniet ervan om steeds in wisselende omstandigheden met andere mensen te werken. Een opdracht is voor mij pas voltooid als de opdrachtgever tevreden is. Mijn opdrachtgevers zijn schoolbesturen en gemeentelijke overheden.
Deze laatste drie regels komen een beetje geforceerd over, alsof dat 'er ook nog even bij moest'

Wat me opvalt is dat je het in je bedrijfsnaam verder hebt over "interim- en veranderingsmanagement", maar uit je pitch blijkt dat je alleen advies geeft (i.t.t. daadwerkelijk zelf leiding geven of managen). Misschien is dat normaal in jouw branche (heb daar geen ervaring mee) maar het komt op mij wat vreemd over.

Laatst gewijzigd door Jakob Buis; 29 januari 2009 om 13:27 Reden: quotes en tikfouten
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 januari 2009, 14:29
Ralph Hoffman
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ralph Hoffman, graag feedback

Dag Jakob,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb me (vast)gehouden aan de stappen zoals op/door Lancelots aangegeven.
Ik zal inderdaad ook aan moeten geven dat er ook daadwerkelijk leiding gegeven wordt.

Met vr gr

Ralph
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 januari 2009, 14:35
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Ralph Hoffman, graag feedback

Hij is zeker strak, ik ben het met Jacob eens.

Al denk ik dat als jij echt in die lift staat de eerste regels te hard zijn, ik bedoel dat het wellicht wat soepelheid/persoonlijkheid mist. En dat (+enthiousiastme) heb je weer in dat laatste stukje verwerkt.

De inhoud is dus goed, de verpakking mag nog wat aan gedaan worden.

Ik hoop dat je een beetje voelt wat ik bedoel?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 januari 2009, 15:18
Ralph Hoffman
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ralph Hoffman, graag feedback

Ik denk te voelen wat je bedoelt.

Bedankt voor je feedback.

Ralph
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen FrICT efransen Marktplaats 1 28 januari 2009 19:39
Even voorstellen Graag feedback op pitch Joost Marktplaats 11 24 januari 2009 11:57
Even voorstellen Graag feedback, ook op mijn website als het kan! JokeHeikensTekst Marktplaats 10 29 juni 2008 18:19
Elevator pitch van Jannie; graag feedback! Jannie de Vries Marktplaats 2 23 augustus 2007 10:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon