Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 augustus 2006, 15:29
Aukje van de Snepscheut
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Gezocht: kritische freelancers

Beste lezer,

Een paar maanden geleden ben ik gestart met mijn eigen bedrijf: De PersoneelsAdviesDesk. Mijn dienstverlening bestaat uit het adviseren van bedrijven op het gebied van personeelsbeleid. Nu heb ik een elevator pitch geschreven en ben dus benieuwd naar jullie reactie. Voor geïnteresseerden: mijn website is www.personeelsadviesdesk.nl

Hier mijn elevator pitch:
Ik geef personeelsadvies aan bedrijven. Hiermee bedoel ik werving & selectie, het voeren van functioneringsgesprekken, ziekteverzuimbegeleiding en problemen met individuele medewerkers. Ik geniet van het adviseren omdat ik samen met de klant zoek naar de meest praktische oplossing die past bij de vraag van de klant.
Mijn doelstelling is dat ik de klant een advies geef waarmee hij zelf aan het werk kan. Ik doe dit voor opdrachtgevers die helder en efficiënt personeelsbeleid willen voeren. Mijn aanpak kenmerkt zich door het durven kiezen voor een zakelijke benadering zonder de menselijke factor uit het oog te verliezen. Ieder mens is uniek en daarom kies ik voor een aanpak op maat die past bij de opdrachtgever én bij de situatie van de medewerker.

Ben benieuwd naar jullie kritische reactie zodat ik de elevator pitch nog verder aan kan scherpen.

Groet, Aukje van de Snepscheut
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 augustus 2006, 15:54
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Gezocht: kritische freelancers

Citaat:
Ik geef personeelsadvies aan bedrijven. Hiermee bedoel ik werving & selectie, het voeren van functioneringsgesprekken
Dit kan bij de lezer of toehoorder de vraag oproepen: bedoel je adviseren over het voeren van functioneringsgesprekken, of de gesprekken zelf voeren?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 augustus 2006, 16:16
Aukje van de Snepscheut
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gezocht: kritische freelancers

Dat kan beiden, het hangt ervanaf wat de klant wil. Het kan dus gaan om advisering over hoe functioneringsgesprekken te houden maar als de klant er voor kiest dit uit te besteden dan behoort dit ook tot de mogelijkheden.

Groet, Aukje van de Snepscheut
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 augustus 2006, 21:41
westerling westerling is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2006
Berichten: 6
Standaard Re: Gezocht: kritische freelancers

Ik heb een kijkje genomen op je site en zag daar dat je ook advies geeft aan particulieren. Dit noem je niet in je elevator pitch.

Ik zag op je site ook de volgende zin staan: 'De AdviesDesk werkt als uw personeelsadviseur-op-afstand. Het advies wordt alleen schriftelijk of telefonisch gegeven.'
http://www.personeelsadviesdesk.nl/i...d=17&Itemid=31

Zijn er dan nog meer mogelijkheden?

Groet,

Marieke
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pensioenfonds voor freelancers scribent Al die andere praktische dingen 3 7 mei 2009 03:39
Software voor freelancers? sioux Administratie 2 9 augustus 2006 00:40
Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers René Marketing en acquisitie 18 21 mei 2006 23:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon