Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 3 mei 2021, 12:17
MartijnProper MartijnProper is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2021
Berichten: 1
Standaard Hallo!

Wie ben ik?

Ik word tekstschrijver, vanaf vandaag. Laten we dat eerst duidelijk hebben.
“Maar, Martijn”, vraag je misschien, “hoe zit dat? Je bent toch eigenlijk techneut? Kan jij wel twee woorden achter elkaar plakken?”

Ja, dat kan ik. Hoewel ik een behoorlijk ervaren en bekwame IT'er ben, heb ik ook altijd een voorliefde voor taal gehad. Daarom heb ik ook communicatiewetenschappen gestudeerd! “Maar, Martijn”, wil je dan weten, “waarom wil je uitgerekend nu, op je 44e en tijdens de Coronacrisis, tekstschrijver worden? Had je dat niet beter een half leven eerder gedaan?”
Misschien wel ja, maar misschien ook niet.

Een half leven geleden was ik nog bijna een kind. Nu ben ik een volwassen, ervaren man die in verschillende landen heeft gewoond. Ik ben stabiel, betrouwbaar en ik weet waarom ik het doe. Mijn taalgevoel staat op scherp, mijn laptop staat aan en mijn koffie, tja, die is ondertussen weer koud.


Waarom?

✓ Ik vind schrijven leuk.

✓ Ik fröbel al jaren met HTML / CSS en np++ aan een eigen website. Daarop schrijf ik, ongehinderd door enige deadline, in het Engels over bommen en granaten.

✓ Ik ben content manager van het bedrijf van mijn vrouw. Zij verzorgt on- en offline trainingen voor moeders met vragen, terwijl ik er voor zorg dat alles mooi klinkt en lekker loopt.

✓ Ik schrijf handleidingen, bouw cursussen, geef uitleg en giet in woorden.

✓ Ik communiceer dagelijks, meertalig en schriftelijk (voornamelijk in vloeiend Duits en Engels) met zakelijke klanten.

✓ Een mooi voorbeeld van mijn werk vind je op https://www.barbaraproper.com/ja/


Hoe bereik je me?
Via deze site, mijn e-mail adres of Linkedin kun je contact met me opnemen.

Laatst gewijzigd door MartijnProper; 3 mei 2021 om 12:19 Reden: Contactinfo toegevoegd
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hallo allemaal, even voorstellen... Dennis1975 Marktplaats 2 22 oktober 2007 22:35
Hallo aadwagner.nl Marktplaats 5 3 april 2006 11:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon