Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 april 2006, 23:38
robertbelt robertbelt is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Berichten: 9
Post Web consultant / projectmanager

Hallo allemaal,

mijn allereerste schreden op het freelance pad (start 1 mei) en ook mijn allereerste post op dit forum !

wie wil mag schieten op mijn "pitch" :

Internet web consultant / project manager met een goed netwerk van bedrijven en creatieven. Goed inzicht in de processen welke noodzakelijk zijn voor een geslaagd web project. Spreekt en begrijpt de taal van sales, marketing en creatieven en hierdoor in staat om de belangen te filteren en hier een optimaal resultaat uit te behalen waar iedereen tevreden mee is.

doe me pijn !
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2006, 23:37
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 187
Weblogartikelen: 8
Standaard Re: Web consultant / projectmanager

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertbelt
Internet web consultant / project manager met een goed netwerk van bedrijven en creatieven. Goed inzicht in de processen welke noodzakelijk zijn voor een geslaagd web project. Spreekt en begrijpt de taal van sales, marketing en creatieven en hierdoor in staat om de belangen te filteren en hier een optimaal resultaat uit te behalen waar iedereen tevreden mee is.
Hoi Robert,

Ik ga je geen pijn doen, want ik vind hem best goed. Ik heb alleen wat voorstellen.
  • Verander 'welke' in 'die'. Is stilistisch beter. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
  • Hoe je jezelf noemt: 'internet web consultant'; naar mijn gevoel is 'internet' en 'web' dubbelop.
  • Hoezo netwerk van bedrijven? Wat heb ik daaraan? Maak 'bedrijven' concreter.
  • 'Belangen filteren' is mooi, maar waarop slaat het 'hier' uit het vervolg van de zin terug? Wat is het resultaat van je belangenfiltering?
  • 'Waar iedereen tevreden mee is' is tricky. Kan klinken als sites die compromissen zijn tussen ieders belangetjes waardoor de boel geen smoel heeft.
  • Vul je algemene verhaal aan met een korte concretisering. In de trant van 'Zo heb ik vorige maand een bedrijf waarin discussie was over X gehlopen door Y te doen.
  • En wat DOE je nu zelf eigenlijk? Je ontwerpt niet, bouwt niet, schrijft niet, praat je alleen maar met iedereen? Is beetje het gevaar van termen als consultant en projectleider.
Nu lijkt het misschien of ik je alsnog pijn heb gedaan, maar het gaat om wat aanscherpingen.

Ben benieuwd naar je ultieme pitch. Succes
__________________
Isabelle Langeveld
site: www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 mei 2006, 13:22
robertbelt robertbelt is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Berichten: 9
Standaard Re: Web consultant / projectmanager

Isabel, bedankt!

bij deze een nieuwe versie.


"Internet consultant met een sterk netwerk van Internet bureau's en freelance creatieven. Goed inzicht in de processen die noodzakelijk zijn voor een geslaagd web project. Spreekt en begrijpt de taal van sales, marketing en creatieven. Hierdoor in staat om de belangen te filteren en een optimaal resultaat te behalen waar alle partijen tevreden mee zijn.


Meestal werk ik voor corporates waar ik de productie begeleid welke uitgevoerd wordt bij Internet bureau's. Dit gaat vanuit concept naar bureau keuze naar begeleiding en evaluatie."


ben net startend met mijn freelance schap, dus ook druk bezig met huisstijl, etc. en; de eerste opdracht van 5 maand staat op de schappen !!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 mei 2006, 17:20
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Web consultant / projectmanager

Ff spellingwise: samenstellingen schrijven we in het Nederlands als regel aan elkaar: webconsultant, internetconsultant, internetbureau's, webproject, bureaukeuze und so weiter

"belangen filteren" klinkt wat dubieus. Belangen moeten juist doorklinken! Los daarvan focus je hiermee op deelbelangen, waar de opdrachtgever misschien beducht voor is.

Corporates
__________________
René
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon