Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2006, 17:29
ambiecon consultants ambiecon consultants is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 september 2006
Berichten: 2
Standaard Even voorstellen Richard Schuth van Ambiecon Consultants

Ik heb mij vandaag aangemeld als gebruiker en weet nog niet wat ik van deze site mag verwachten. Ik ben Sr. Inkoop Consultant en werk als freelancer hoofdzakelijk bij non-profit organisaties. (gemeenten, ministeries etc.) Mijn opdrachten zijn hoofdzakelijk het uitvoeren van de altijd lastige Europese aanbestedingen. Tevens geef ik ook cursus op dit gebied. De werkzaamheden voer ik in de meeste gevallen uit als projectleider en in de meeste gevallen als een detachering opdracht. Meestal voor enkele maanden. Voor de liefhebbers die meer willen weten, kijk ook even op mijn site www.ambiecon.nl . Groet, richard.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 september 2006, 18:34
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Even voorstellen Richard Schuth van Ambiecon Consultants

Welkom Richard!

Ik heb zelf als ict-projectleider bij een ministerie gewerkt en met aanbestedingstrajecten geworsteld, maar op dit moment heb ik er even geen in de achterzak

Wat je van deze site mag verwachten is informatie over freelancen en online contact met mede-freelancers.

Kleine tip: een bepaalde spelfout komt een paar keer op je site voor; de Engelse ziekte: inkoop advies (inkoopadvies), onafhankelijkheid organisatie (onafhankelijkheidsorganisatie of onafhankelijke organisatie), inkoop vraagstukken (inkoopvraagstukken), aanbesteding projecten (aanbestedingsprojecten), mantel- overeenkomsten (mantelovereenkomsten). En jurispondentie moet zijn jurisprudentie. Op de ledenlijst is vast wel een freelance-redacteur te vinden
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 september 2006, 18:41
ambiecon consultants ambiecon consultants is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 september 2006
Berichten: 2
Standaard Re: Even voorstellen Richard Schuth van Ambiecon Consultants

Hoi Rene bedankt voor het welkom. Voor wat betreft gen opdracht in de achterzak, ik heb op dit moment vier opdrachten lopen. Dus ben hier even druk mee. De site, ja ik weet ik dat ik deze nog moet nalopen op het tekstuele vlak. Heb ik nog geen tijd voor gehad maar komt beslist goed. Nogmaals dank voor de ontvangst.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancer en werkruimte thuis alfred Belasting 15 7 juli 2006 17:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon