Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 21 oktober 2009, 08:28
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Nou dan hier eentje die een website heeft maar daar nog nooit een opdracht mee heeft binnengehaald .

Toch heb ik ruim voldoende werk, maar ik krijg het op andere manieren binnen. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik niet erg een netwerker ben en dus niemand op mijn website wijs . Maar het is wel goed om alles overzichtelijk op één online plekje te hebben, dus ik laat het lekker staan.
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
  #12  
Oud 21 oktober 2009, 09:07
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Beste Pentatext,

Bedankt voor je reactie. Ik kijk er wel raar van op dat je in jouw vak gebied zo weinig opdrachten via het internet binnen haalt. Ik weet namelijk dat er veel vraag is naar goede tekstschrijvers voor bijvoorbeeld websites of nieuws brieven. Ik weet niet of je dat soort werk ook wilt doen maar je portfolio is inderdaad erg professioneel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pentatext Bekijk bericht
Nou dan hier eentje die een website heeft maar daar nog nooit een opdracht mee heeft binnengehaald .

Toch heb ik ruim voldoende werk, maar ik krijg het op andere manieren binnen. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik niet erg een netwerker ben en dus niemand op mijn website wijs . Maar het is wel goed om alles overzichtelijk op één online plekje te hebben, dus ik laat het lekker staan.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 21 oktober 2009, 09:31
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Dat is wel waar threemedia. Maar ja, je moet toch zelf actief meewerken aan het bekendmaken van je site en je diensten, en dat ligt mij niet erg. En het is nog altijd niet zo dat mensen puur op een website afkomen, op de mijne in elk geval niet
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
  #14  
Oud 21 oktober 2009, 09:47
adminjohn adminjohn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 september 2009
Berichten: 34
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Ook ik heb een website en ook ik heb nog geen klant binnen gekregen via mijn website. De meeste klanten die ik heb zijn bij mij gekomen via via (netwerk, mond-tot-mond-reclame), een enkeling via de telefoongids en Google.
Ik hou me ook meer bezig met mijn werk, heb moeite met netwerken (verlegenheid) en gok er op (tot nu toe met succes) dat resultaten wel voor zich zullen spreken.
__________________
www.adminvanbergen.nl
Met citaat reageren
  #15  
Oud 21 oktober 2009, 09:55
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door threemedia Bekijk bericht
Okee bedankt voor je eerlijke schatting. Heel veel succes met je zaken. En als we ooit wat voor je kunnen betekenen op wat voor gebied dan ook dan hoor ik dat graag.
Ik zal het onthouden! En dat geldt andersom natuurlijk ook
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #16  
Oud 21 oktober 2009, 10:34
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Wist je dat heel veel mensen die gebruik maken van het internet, ook heel veel gebruik maken van de zoekmachine google. Als je daar met zoekwoorden op de eerste pagina verschijnt dan heb je een hoog aantal bezoekers die gericht zoeken naar het zoekwoord waar jij op gevonden wilt worden. Dus hoog in de zoekmachines staan is heel belangrijk om je website bekendheid te geven. Ook zijn er heel veel startpagina's waar je een link kan aanmelden zodat mensen steeds jouw link tegen komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pentatext Bekijk bericht
Dat is wel waar threemedia. Maar ja, je moet toch zelf actief meewerken aan het bekendmaken van je site en je diensten, en dat ligt mij niet erg. En het is nog altijd niet zo dat mensen puur op een website afkomen, op de mijne in elk geval niet
Met citaat reageren
  #17  
Oud 21 oktober 2009, 10:38
threemedia threemedia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2009
Berichten: 12
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Beste John,

Leuke om iemand te spreken in de administratieve wereld. Uiteraard is er geen betere reclame dan mond-op-mond reclame maar je ziet wel dat het steeds belangrijker is om een website te hebben omdat mensen altijd alles in de vergelijking gooien op het internet. Als je jou dan niet kunnen vinden komen ze ook niet. Misschien kun je wat meer informatie op je website zetten zodat de bezoekers ook wat kunnen lezen. Bedankt voor je reactie


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adminjohn Bekijk bericht
Ook ik heb een website en ook ik heb nog geen klant binnen gekregen via mijn website. De meeste klanten die ik heb zijn bij mij gekomen via via (netwerk, mond-tot-mond-reclame), een enkeling via de telefoongids en Google.
Ik hou me ook meer bezig met mijn werk, heb moeite met netwerken (verlegenheid) en gok er op (tot nu toe met succes) dat resultaten wel voor zich zullen spreken.
Met citaat reageren
  #18  
Oud 21 oktober 2009, 10:38
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door threemedia Bekijk bericht
Wist je dat heel veel mensen die gebruik maken van het internet, ook heel veel gebruik maken van de zoekmachine google.
Is het werkelijk?
__________________
René
Met citaat reageren
  #19  
Oud 21 oktober 2009, 10:53
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gompie Bekijk bericht
Hoi Teun,

Ik ben Jennifer Gomperts en ben zzp-er.
Beetje laat dan nooit, welkom Jennifer, wees vrij je te introduceren in een nieuw topic
Met citaat reageren
  #20  
Oud 21 oktober 2009, 11:33
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard Re: ThreeMedia.nl

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pentatext Bekijk bericht
Nou dan hier eentje die een website heeft maar daar nog nooit een opdracht mee heeft binnengehaald .
Hej Anna, ik krijg de meeste van mijn (schaarse hoveelheid) opdrachten via mijn website. Netwerken doe ik alleen via internet: ik zit op allerlei fora. En af en toe geef ik een folder weg.

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
website, zzp'er

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon