Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juni 2020, 11:41
VingerVlug.Online VingerVlug.Online is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juni 2020
Berichten: 2
Talking Even voorstellen - VingerVlugge Typedocent

Ik ben Saskia. Gewoon Saskia, typedocent, juf, eigenaar van VingerVlug. Ik vind kennisoverdracht het leukste wat er is om de hele dag mee bezig te zijn.
Niet heel vreemd dus dat ik van het ontwerpen van badkamers in 2012, overstapte naar het lesgeven aan kinderen en (jong)volwassenen.

Niet alleen mag ik mijn leerlingen vol enthousiasme begeleiden, uitdagen en stimuleren, maar ik mag mijn leerlingen ook iets meegeven waar ze hun verdere leven iets aan hebben: blindtypen! Hoe bijzonder is dat?

Inmiddels ben ik dagelijks bezig om mijn leerlingen typevaardig, futureproof én digivaardig te maken. Een toffere job bestaat er niet!

Door mijn enthousiasme over blindtypen met 10 vingers is VingerVlug ontstaan. Een mooie online tool waarmee kinderen en volwassenen in 10 weken tijd kunnen leren typen in combinatie met klassikale lessen onder begeleiding van een typedocent.

Door de jarenlange ervaring met leerlingen met de meest uiteenlopende rugzakjes is het lesprogramma opgezet. De opbouw van het aanleren van alle letters, het te-kiezen-lettertype en de achtergrondkleur voor elke oefening… Over alles is nagedacht en gecheckt met experts. Leren blindtypen is fun en dat willen wij graag iedereen meegeven.

Wij zijn op zoek naar zzpers en andere partners die als typedocent met behulp van ons VingerVlug programma kinderen en volwassenen willen gaan begeleiden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen en subsidies... Ulco Al die andere praktische dingen 1 26 juni 2012 12:38
Even voorstellen... Temporary Secretary Marktplaats 5 30 juli 2009 12:37
Even voorstellen: Asfer Business Solutions Asfer Marktplaats 6 11 maart 2008 16:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon