Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 mei 2008, 11:28
Heleen's schermafbeelding
Heleen Heleen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 mei 2008
Berichten: 14
Standaard Doe het nu! Wacht niet tot later!

Beste Lancelots, sinds twee weken ken ik deze site. Ik heb veel aan alle ervaringen die gedeeld worden en vind het positief hoe mensen op elkaar reageren. Sinds 1 april 2008 ben ik zelf gestart als zzp-er. Inmiddels heb ik twee opdrachten. Hier onder mijn Pitch.

Ik ben Heleen Ariëns
Ik heb de afgelopen 20 jaar veel ervaring opgedaan in office management.

Managers die een goed functionerend secretariaat en ondersteunend personeel verwachten en daar begeleiding in wensen kunnen Management ondersteuning Ariëns inhuren.

Mijn bedrijf begeleidt bij inrichting of reorganisatie van secretariaten en administratieve processen.
Tevens kunnen startende secretaresses en administratief medewerkers tijdelijk aangestuurd worden.

Management ondersteuning Ariëns kan ook worden ingeschakeld ten behoeve van tijdelijke management ondersteuning.

Wil je meer weten? Bekijk mijn profiel, reageer via deze site of neem contact op.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 16:35
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 10:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon