Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juni 2007, 16:49
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard net werken

Na een bezoekje aan een draadje over netwerken, toch nog een kreet over digitale sociale netwerken zoals Xing of LinkedIn. Ik heb hier op dit forum een keer geroepen dat ik niet zo veel behoefte had aan een enorme uitbreiding van mijn netwerk.

Maar afgezien van het nut om out of the box te denken en weer eens wat andere mensen/soorten/groepen/disciplines te ontmoeten, is het ook erg leuk! (Ja Isa, jij wist dat al ). Ik doel eigenlijk op LinkedIn waar ik een groot deel van oud collega's weer ontmoet, in kaart heb en kan benaderen. Het voelt als een groot potentieel. In combinatie met blog, site en her en der webpublicaties begin ik het nut & de lol van web 2.0 in te zien.

Afgezien van Martijn Aslander , zijn er nog meer Lancelotters die een expliciete opvatting hebben over de kracht van web 2.0?
En wie heeft er een expliciete webstrategie voor 'personal branding'?
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 juni 2007, 21:14
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: net werken

Joepie, er is weder een zieltje gewonnen!

Tsja, web2.0-- ik denk dat online netwerken online netwerken is, en dat de appjes om dat mee te doen niet wezenlijk anders geworden zijn de afgelopen jaren. Het weeft webjes, legt lijntjes, brouwt babbeltjes.
Ik denk dat er best een aantal mensen is dat denkt dat 'social' software het sociale deel voor ze waarneemt, terwijl de nadruk eigenlijk ligt op de software en het sociale werk door mensen zelf moet worden ingevuld.

Ik heb een expliciete strategie, maar die is grotendeels geheim
Simpelste strategie voor personal branding online is weten hoe je bekend wilt komen te staan en daar naar handelen. En dus ook bewust dingen *niet* toe te voegen aan je online repetoire, als dat niet past bij je plan.
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werken via meerdere detacheringsbureaus met VAR-WUO? Ys3 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 3 2 juni 2007 18:08
Werken voor een Spaans bedrijf vanuit België mdaneels Al die andere praktische dingen 5 21 augustus 2006 09:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon