Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #21  
Oud 2 mei 2006, 23:11
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Je opdrachtgever ontslaan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle
Maar ja, een halve website, daar heeft ook weer niemand wat aan.
Website projecten duren meestal niet zo lang. De meeste clienten - in mijn praktijk - beginnen met een basis site. Als ik alle info binnen heb (dat kan soms weeeken duren), is zo'n site in maximaal een dag of tien online.

De projecten die ik deed toen in mijn adviesbureau had, duurden echt lang en waren ook niet in stukken te hakken. Wij planden en deden begeleiding van de installatie komplete fabrieken. Van anderhalf tot drie jaar duurden die projecten!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isabelle
Volgens mij komt het ook hier weer aan op levens- en werkervaring . Als je zelf beter kunt inschatten wat goed werk en een redelijke opstelling is, kun je ook makkelijker beoordelen of je de opdrachtgever wel moet volgen. Moet elke starter dan die slapeloze nachten maar gewoon door maken om er sterker van te worden, of kunnen wij senioren de starters daarin helpen?
Ik vrees dat de starters er doorheen moeten. Ervaring komt niet uit een boek ( of van Lancelots )
Belangrijk is dat je 'een goed gevoel' hebt over een project en de opdrachtgever. Aan de andere kant is er altijd het probleem van de opdrscht potefeuille en het saldo van de bankrekening..
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Mijn opdrachtgever... forumbeheerder Omgaan met opdrachtgevers 4 18 april 2006 17:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon