Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 10 juli 2009, 12:58
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse Bekijk bericht
Ramon, soms hoeft het echt niet moeilijk te zijn Ik dacht even een uitverkorene te zijn en nu krijgen jullie allemaal deze mailbericht???
[..]

hihi
Nee ik gebruik nooit een info adres, en heb de mail dan ook niet gehad.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 10 juli 2009, 15:48
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse Bekijk bericht
Hoe lang geleden??? Op welke afdeling zat je? Ik heb daar van 1986 tot 1996 gewerkt. Ik heb sinds kort ook een aantal oud collega's op LinkedIn gevonden http://www.linkedin.com/in/pilidiaz
Zal ergens in het midden van die jaren zijn geweest. De afdeling ben ik vergeten, zo ook alle namen van collega's (i.t.t. gezichten en m.u.v. jouw naam ). Ik herinner me goed dat ik erg onder de indruk was van het gemak waarmee jij een Excel-sheet opzette (bleu als ik was op dat gebied ).
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
  #13  
Oud 10 juli 2009, 16:00
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Ja, mijn naam is nogal uniek! Vandaar dat ik meestal op fora een ander gebruikersnaam gebruik (ivm privacy). Het is soms een vloek maar ook weer heel handig

Ik kan je helaas niet meer herinneren Ik heb even op je site gekeken. Heel interessant, trouwens! Maar er gaat nog steeds geen belletje rinkelen.

Excel sheet Ik zag dat je zelf computerboeken heb geschreven, dus alle geheimen van PC gebruik zijn je intussen wel bekend, hè?

Wat voor werk deed je bij Q8? Als je het leuk vindt, kunnen we op LinkedIN linken dan kun je foto's van een aantal oud- collega's zien!

groetjes
Jesse/Pili
Met citaat reageren
  #14  
Oud 10 juli 2009, 17:55
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse Bekijk bericht
Ja, mijn naam is nogal uniek! Vandaar dat ik meestal op fora een ander gebruikersnaam gebruik (ivm privacy). Het is soms een vloek maar ook weer heel handig

Ik kan je helaas niet meer herinneren Ik heb even op je site gekeken. Heel interessant, trouwens! Maar er gaat nog steeds geen belletje rinkelen.

Excel sheet Ik zag dat je zelf computerboeken heb geschreven, dus alle geheimen van PC gebruik zijn je intussen wel bekend, hè?

Wat voor werk deed je bij Q8? Als je het leuk vindt, kunnen we op LinkedIN linken dan kun je foto's van een aantal oud- collega's zien!

groetjes
Jesse/Pili
Haha, op softwaregebied is het inderdaad goed gekomen met me ja
Wat betreft privacy als het gaat om unieke namen, daar heb ik ook wel enige ervaring mee, en niet altijd goed helaas . Slim van je om dat op deze manier te ondervangen.
Ik zal je binnenkort even op LinkedIn contacteren en je laatste vraag beantwoorden, anders ga ik wel erg offtopic en dat wil ik de geachte meelezers niet aandoen
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
  #15  
Oud 11 juli 2009, 19:27
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Geen probleem, dit zal ook geen top topic worden ( en de vraag is ook al beantwoord .. ).

Maarre Pili ... kun je mij ook even toevoegen? Ik denk dat je mijn linkedin adres wel weet te vinden
Met citaat reageren
  #16  
Oud 12 juli 2009, 06:55
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Hoi Ramon,

Ik heb je wel eens een keer gezien bij Hetty haar connections maar ik weet nog steeds niet hoe ik iemand uit een andere netwerk rechtstreeks kan uitnodigen. Tenzij we een groep delen, dan lukt het wel.

Als ik je probeer te linken dan wordt steeds om een mailadres gevraagd of een upgrade van mijn gratis account.
Met citaat reageren
  #17  
Oud 12 juli 2009, 12:27
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

ah zo! ik PM je even mijn mailadres ( jaja nogal paranoia )
Met citaat reageren
  #18  
Oud 12 juli 2009, 13:52
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Is gebeurd! Kijken of het dan lukt.
Met citaat reageren
  #19  
Oud 12 juli 2009, 13:53
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

whoei het werkt
Met citaat reageren
  #20  
Oud 12 juli 2009, 14:02
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Hoe komt Moben aan mijn mailadres?

Klopt, ik heb een bevestiging gekregen. Zou er geen andere manier zijn dan altijd een e-mail adres te moeten hebben?.

Het zorgt er wel voor dat niet jan en alleman je gaat willen linken, maar soms toch ook heel lastig.

P.S. Kunnen we geen Lancelots groep op LinkedIn aanmaken?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50
Hoe kom ik onder de opzegtermijn van mijn baan uit? Niekie Al die andere praktische dingen 19 25 september 2008 23:50
Projectmatig werken voor 1 opdrachtgever: hoe pak ik dat aan? Denise Kastermans Al die andere praktische dingen 12 14 april 2008 21:17
Opdrachtgever wil VAR-wuo en EV, terwijl dienstverband aantoonbaar is. Annet Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 7 6 augustus 2007 18:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon