Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2009, 23:11
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Energiekosten

Ik heb jarenlang bij een bedrijf energie afgenomen , blijkt nu dat dit energie van het nuon was (de duurste leverancier) waar ik weliswaar wat korting op kreeg, maar ik ben nu overgestapt naar een prijsstunter en dat scheelt echt tientallen procenten op bepaalde onderdelen.

Daarnaast ben ik aan het nadenken om mij energieprijs voor langere tijd vast te zetten.

wat is jullie ervaring met dit onderwerp, zijn kleine zelfstandigen hier eigenlijk mee bezig in het kader van kostenbesparing?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juli 2009, 14:58
jacqelien jacqelien is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 26
Standaard Re: Energiekosten

Ik vraag me altijd af waarom het bij een ander goedkoper kan. Ik zit nog bij mijn oude stroomleverancier, deze verhelpt een probleem altijd dezelfde of de volgende dag. Voor mij is dat erg belangrijk want een dag zonder computer is een dag niet werken
Dan wordt goedkope energie wel erg duur!

Jacqelien
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 juli 2009, 12:35
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Energiekosten

Onze stroomleverancier is Greenchoice. Daar 'spaar' je ook voor bomen.
Zat leveranciers aan de deur gehad met de melding dat het 'goedkoper' kon, maar 9 v/d 10 keer klopt dat niet (ben je aan het eind duurder uit).
Prijsstunters vertrouw ik dan ook niet echt (juist omdat die nog weleens een stuk duurder uit kunnen komen dan je van tevoren had gedacht).
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 juli 2009, 16:15
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard Re: Energiekosten

Ik kreeg van de week een mailtje van Essent en dit stond er in: We hebben goed nieuws voor u: per 1 juli hebben we de energietarieven met ruim 25% verlaagd.* Mede dankzij de lage grondstofprijzen hebben we extra voordelig kunnen inkopen en produceren. En dat is gunstig voor u. Want u bent nog steeds klant bij één van de voordeligste energieleveranciers van Nederland.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 juli 2009, 23:04
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Re: Energiekosten

tsja dat is net als het nuon die doet hetzelfde en nog zijn ze in een aantal gevallen 30-40% te duur.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 juli 2009, 02:50
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Energiekosten

Ik werk vanuit huis en betaal huur inclusief gas, licht en water. Wat een (gemoeds)rust!!

De (vele) telefonische aanbieders zijn ook o zo eenvoudig af te poeieren: "Sorry, daarvoor moet u bij m'n huisbaas zijn".

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 juli 2009, 09:23
Pentatext's schermafbeelding
Pentatext Pentatext is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 361
Standaard Re: Energiekosten

Bedrijven als Nuon, Oxxio, NEM, ik heb er geen goed woord voor over. Ik begrijp echt niet dat dit soort criminele bedrijven nog bestaansrecht heeft. Ze zijn tot alles in staat, inclusief voorliegen van omaatjes . En wat nu goedkoop lijkt, kan ineens erg duur blijken zodra je van ze af wilt . Ik loop er met een grote boog omheen in elk geval.
__________________
Groetjes van Anna

Zie www.pentatext.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon