Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 30 januari 2009, 18:47
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

nou eh, ik heb geen drie kantjes, ook geen twee of een, laat staan een paperclipwaarschuwing of kerstboomlampjes, zelfs geen factuur LOL. Kortom: KvK zwijgt als het graf, misschien is Zuidwest wel failliet?
Met citaat reageren
  #12  
Oud 2 februari 2009, 20:18
Pet's schermafbeelding
Pet Pet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Berichten: 52
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Ik weet niet wanneer ze begonnen zijn op deze mogelijkheid te wijzen, maar dat was drie maanden geleden nog niet het geval. Anders had ik mijn non-mailing indicator graag direct aangezet. Ik ga er direct een mailtje over sturen. Anders moet ik binnenkort weer uitvallen tegen een onschuldige beller die ook alleen maar doet wat de baas 'm opdraagt.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 3 februari 2009, 19:39
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Ik heb vrijdag mijn inschrijving bij de kvk geregeld (tenminste, brief opgestuurd), wat dus betekend dat ze op zijn vroegst gisteren mijn inschrijving hebben geregeld. Vanochtend mijn eerste spam e-mail gekregen(!), dus gelijk de mail opgestuurd (moest mezelf opzoeken, want officieel weet ik natuurlijk nog van niks: ze hebben mijn aangifte trouwens verkeerd gedaan.. ). Ik ben benieuwd, want ik doe er normaal al zoveel mogelijk aan zo min mogelijk troep binnen te krijgen..

't is toch eigenlijk te raar voor woorden dat de overheid een bron van spam is..
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #14  
Oud 5 april 2009, 21:43
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Update: met de non-mailing indicator kun je volgens de directeur juridische zaken van de KvK ook voorkomen dat je gegevens worden doorverkocht aan Google Maps.
__________________
René
Met citaat reageren
  #15  
Oud 5 april 2009, 21:51
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Update: met de non-mailing indicator kun je volgens de directeur juridische zaken van de KvK ook voorkomen dat je gegevens worden doorverkocht aan Google Maps.
Ben benieuwd. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd juist alleen maar meer spam krijg, in het bijzonder verschillende mailings van (voor mij onbekende) NL bedrijven
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #16  
Oud 14 april 2009, 19:29
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd juist alleen maar meer spam krijg, in het bijzonder verschillende mailings van (voor mij onbekende) NL bedrijven
Idem. Daarnaast komt het ook steeds regelmatiger voor dat ik datzelfde mailtje ook nog eens op mijn privé-adres krijg.

Het kan er natuurlijk aan liggen dat - door de "crisis annex recessie" ingegeven - steeds meer bedrijven op de ouderwetse manier adressenbestanden kopen van de KvK. Da's trouwens goed betaalbaar. Of dat in procenten net zoveel bedrijven als voorheen dat doen, maar dat er inmiddels meer (startende) bedrijven zijn ingeschreven - want dat er steeds meer bedrij(ven)(fjes) worden ingeschreven, is een feit.

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #17  
Oud 9 januari 2010, 12:02
Sanna's schermafbeelding
Sanna Sanna is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2010
Berichten: 13
Standaard Re: Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan

Nog zo'n fijne tip!

Ik ben al 5 jaar ZZP'er maar had een zogenaamd 'vrij beroep' (tolk Nederlandse Gebarentaal). Nu ik ook aan het schrijven ben en wij tolken geen vrij beroep meer hebben moest ook ik er aan geloven en me inschrijven bij die KvK (waar ik enorm op tegen ben trouwens!).
Prompt krijg ik allerlei onzin post met reclame t.a.v. de direceur .

Meteen even een mailtje sturen aan de KvK! Scheelt weer een boom.
__________________
SANNAKOK
tekstschrijver
W: www.sannakok.nl
E: sannakok@telfort.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
handelsregister

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon