Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 20 oktober 2007, 12:13
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVersluis Bekijk bericht
Het deponeren van je voorwaarden bij de KvK is ook niet heel duur, ik geloof ongeveer €16,-. Ik zeg bewust "geloof", want toen ik mijn voorwaarden in maart 2007 heb gedeponeerd heb ik hiervan nooit een rekening gezien! Wellicht omdat ze digitaal doorgestuurd waren? Geen idee, wel goedkoop!
correct, dit jaar kostte dat 18 euro

zie ook: http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=39467
Met citaat reageren
  #12  
Oud 21 oktober 2007, 12:42
Sjaak's schermafbeelding
Sjaak Sjaak is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 272
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkjan Bekijk bericht
Dat is een vertrouwen in de medemens. ;-)

Het idee om kosteloos voorwaarden te deponeren, en 24/7 terug te kunnen zien is gewoon een goed idee. Ik sluit me erbij aan en maak er gebruik van.
Mijn voorwaarden staan ook gratis 24/7 op internet, namelijk op mijn eigen site. Al mijn klanten weten het te vinden. Dat is vertrouwen in je zakelijke relatie.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 21 oktober 2007, 12:45
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjbaart Bekijk bericht
Mijn voorwaarden staan ook gratis 24/7 op internet, namelijk op mijn eigen site. Al mijn klanten weten het te vinden. Dat is vertrouwen in je zakelijke relatie.
klopt, maar bij deponatie kun je bewijzen dat je een versie , ongewijzigd destijds al klaar had liggen.

Natuurlijk ga je ervanuit dat je het niet nodig gaat hebben, maar safety first is soms handig.
Met citaat reageren
  #14  
Oud 21 oktober 2007, 12:55
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
klopt, maar bij deponatie kun je bewijzen dat je een versie , ongewijzigd destijds al klaar had liggen.

Natuurlijk ga je ervanuit dat je het niet nodig gaat hebben, maar safety first is soms handig.
Mee eens, de gevallen waar je je voorwaarden bij nader inzien voor nodig blijkt te hebben zijn vaak de gevallen waarbij je dus beter niet in de zakelijke relatie had kunnen vertrouwen. Ik heb ze wel op mijn site staan, maar neem wat dat betreft liever het zekere voor het onzekere en heb ze ook bij de KvK gedeponeerd. Van mijn voorwaarden op allerlei andere plekken plaatsen (zoals hier ook ergens wordt aangegeven) zie ik echt het nut niet in.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #15  
Oud 21 oktober 2007, 12:55
Sjaak's schermafbeelding
Sjaak Sjaak is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 272
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
klopt, maar bij deponatie kun je bewijzen dat je een versie , ongewijzigd destijds al klaar had liggen.

Natuurlijk ga je ervanuit dat je het niet nodig gaat hebben, maar safety first is soms handig.
Hier begint de ellende al: Deponatie heb ik in geen enkel woordenboek kunnen terugvinden . Misschien verwant aan de Poeremetator?
Met citaat reageren
  #16  
Oud 21 oktober 2007, 13:57
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: TIP: algemene voorwaarden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVersluis Bekijk bericht
Mee eens, de gevallen waar je je voorwaarden bij nader inzien voor nodig blijkt te hebben zijn vaak de gevallen waarbij je dus beter niet in de zakelijke relatie had kunnen vertrouwen. [..]
Tja helaas komt dat ook voor, maar daar leer je van door je anders op te stellen en van beide kanten redelijke eisen te stellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjbaart Bekijk bericht
Hier begint de ellende al: Deponatie heb ik in geen enkel woordenboek kunnen terugvinden . Misschien verwant aan de Poeremetator?
Het deponeren van je AV Maar die had je wel door .
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
algemene voorwaarden


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(rechter) Verwijzing naar Algemene Voorwaarden volstaaat tijn1978 Al die andere praktische dingen 3 5 september 2007 18:51
Algemene voorwaarden bobvooren Al die andere praktische dingen 5 18 augustus 2007 09:35
Algemene Voorwaarden deponeren zonder inschrijving bij KvK Black Knight Al die andere praktische dingen 3 19 mei 2007 23:00
Ervaringen met algemene voorwaarden van Tekstnet? Karin Al die andere praktische dingen 6 17 oktober 2006 16:01
Algemene voorwaarden ontwerper fabianv Al die andere praktische dingen 2 14 april 2006 12:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon