Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 mei 2020, 12:35
recruitment2020 recruitment2020 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 mei 2020
Berichten: 1
Standaard Recruiter, Human Potential Coach & Copywriter

Mijn naam is Jeroen, een ervaren recruiter, schrijver, (copy) writer en Human Potential Coach.

Mijn expertise is het koppelen van de vacatures van mijn klanten aan het talent van professionals. Mijn vertrekpunt is de behoefte van mijn klant en de talenten, drijfveren, kennis en ervaring van professionals. Door verbinding te maken met degene met wie ik werk, aandachtig te luisteren en scherpzinnig te analyseren, maak ik de passende match tussen vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. Mijn ervaring ligt met name in de IT, Ecologie en Milieu. Door mijn generalistische achtergrond als filosoof, ben ik snel in staat tussen onderwerpen en branches te schakelen.

In het verlengde van mijn werk als recruiter, begeleid ik professionals en teams in het realiseren van hun volledige potentieel. Dat doe ik onder andere met het Human Potential Assessment. Resultaten van dit werk zijn onder andere: betere samenwerking en communicatie, meer plezier in het werk, hogere effectiviteit en productiviteit, meer creativiteit, betere resultaten. Dit vertaalt zich vaak in een hogere winst.

Als copywriter en schrijver vertaal ik concepten en ideeën naar een helder en aansprekend verhaal dat verbinding maakt met de lezer en deze raakt, inspireert en aanzet tot actie. Ik help ondernemers hun verhaal helder op papier te zetten.

Ik kom graag met je in contact om te onderzoeken hoe we zouden kunnen samenwerken. Meer informatie kun je ook vinden op LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jvanweeghel/
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 20:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon