Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 juli 2020, 15:17
Susan Susan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Berichten: 12
Standaard Kantoorruimte delen in Arnhem?

Hallo,

Ik ben al een tijdje het thuiswerken zat en na een lange zoektocht langs bedrijfsverzamelgebouwen en flexplekken ben ik tegen een hele leuke kantoorruimte aangelopen die ik graag zou willen delen met andere freelancers. Ik overweeg nu om de ruimte te gaan huren en vraag me af of er mensen op dit forum zijn die wellicht ook op zoek zijn naar kantoorruimte in Arnhem Noord om te delen?

Hartelijke groet,
Susan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 juli 2021, 16:50
qschorsij qschorsij is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juli 2021
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Susan Bekijk bericht
Hallo,

Ik ben al een tijdje het thuiswerken zat en na een lange zoektocht langs bedrijfsverzamelgebouwen en flexplekken ben ik tegen een hele leuke kantoorruimte aangelopen die ik graag zou willen delen met andere freelancers. Ik overweeg nu om de ruimte te gaan huren en vraag me af of er mensen op dit forum zijn die wellicht ook op zoek zijn naar kantoorruimte in Arnhem Noord om te delen?

Hartelijke groet,
Susan
Hi Susan,

Toevallig ben ik net nieuw op Lancelots en zie ik gelijk een mede noordelijke arnhemmer. Ik ben pas net gestart als freelancer/zzper maar zou het ook erg prettig vinden om een kantoor te hebben om mijn werk te kunnen verrichten. Welk pand had je op het oog?

Groeten,

Quinten
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 juli 2021, 11:33
Susan Susan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Berichten: 12
Standaard

Hoi Quinten,

Ik heb het toen niet doorgezet omdat ik het te veel risico vond en heb inmiddels zelf een plekje ergens anders gevonden. Ik heb nu een flexplek bij de Boutique Office vlakbij het station.

Veel succes!
Susan
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 september 2021, 15:23
JoopAndries JoopAndries is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2021
Berichten: 1
Standaard Van tafel naar kantoor, maar dan in Amsterdam

Goedemiddag,

Ik ben sinds 2020, door persoonlijke omstandigheden, voor mijzelf begonnen. Ik werk nog steeds vanuit huis, maar na 1,5 jaar heb ik toch de behoefte om ergens iets te huren. Ik merk dat als je thuiswerkt er bijna geen verschil meer zit tussen vrij en aan het werk zijn. Eigenlijk komt het er op neer dat ik nu altijd het gevoel heb dat ik nog iets voor mij werk moet doen. Dus de verhouding tussen werk en privé is een beetje zoek.
Nu ben ik op het internet aan het zoeken en zie dat er veel flexplekken worden aangeboden.

Wat voor mij belangrijk is:
• Het moet niet te duur zijn,
• Ik wil niet te ver reizen (ik woon in Amsterdam)
• Ik heb een eigen plekje nodig
• Er mogen ook wel andere ZZP-ers zitten

Heeft iemand ervaring met een flexplek of antikraak huren?

Zo ja alle tips zijn welkom.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn hier mensen die willen netwerken op LinkedIN? Verwijderd account Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 25 18 september 2008 09:33
Gezocht: ervaringsverhalen van freelancers die failliet zijn gegaan Annedien Hoen Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 8 16 september 2008 22:05
Te koop/huur aangeboden Kantoorruimte delen in Haarlem bcon-it Marktplaats 1 26 augustus 2008 09:42
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 11:42
Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers René Marketing en acquisitie 18 21 mei 2006 23:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon