Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 januari 2008, 19:40
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard pitch iWD: feedback?

Ben al een tijdje actief op het forum, maar heb nooit een echte elevator pitch geplaatst. Aangezien m'n site nu ook officieel online is (sinds gisteravond), vind ik dit het juiste moment om mijn pitch alsnog te plaatsen.
illutic WebDesign laat zien dat toegankelijk webdesign ook mooi kan zijn. Alle websites worden veelvuldig getest in verscheidene browsers en op meerdere besturingssystemen. Daarnaast worden er meerdere toegankelijkheidstesten uitgevoerd en voldoet de code aan de normen van het W3C.

Ook voor het (her)ontwerpen van uw huisstijl en manipuleren van foto's voor uw website kunt u terecht bij illutic WebDesign.
Reacties?
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 januari 2008, 23:21
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Dag Hiranthi,

Een korte en krachtige pitch, maar naar mijn gevoel nog net iets teveel gespitst op collega's in plaats van klanten. Ik vind wel dat je precies de goede elementen aantipt, maar met een net iets andere formulering wordt het net iets aantrekkelijker.

Ik zat dan te denken aan iets als:

illutic WebDesign laat zien dat toegankelijk webdesign ook mooi kan zijn. Door alle websites te testen met de belangrijkste browsers en besturingssystemen, ziet uw website er voor iedereen uit zoals u bedoelt heeft. Websites gemaakt door illutic Webdesign voldoen aan alle programmeernormen voor websites, waardoor ze snel en makkelijk navigeren. En natuurlijk garandeert illutic Webdesign dat uw klanten graag op uw website komen.

Dat laatste is misschien wat te stellig, maar zoiets in ieder geval. Bedenk waar jou klant aan denkt als hij of zij een nieuwe website wilt hebben. Dat heb je in principe wel gezegd, maar in "webontwikkelaartaal", als je begrijpt wat ik bedoel.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 januari 2008, 12:46
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Hmm.. ik weet niet waar 't mis is gegaan (gisteravond ook al een reactie geplaatst, maar die is ineens weg..)..

Maar goed, jouw versie is absoluut beter Op mijn werk (technische helpdesk internet + telefonie) gebruik ik in de gesprekken zoveel mogelijk 'jip en janneke'-taal, maar in m'n eigen pitch dan weer niet..
Ik zal eens even kijken of ik er zelf ook nog wat van kan maken
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 januari 2008, 13:11
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Allereerst proficiat met je site! Altijd een mooi moment als-ie officieel online is.
Jij hebt mij vorige keer geholpen met mijn krakkemikkig webformulier (nu wél met serverside script!!) dus nu ben ik graag tot wederdienst bereid.

Om te beginnen een disclaimer: ik ben zelf helemaal niet thuis in de wereld van webdesign dus inhoudelijk kan ik niet zoveel over je pitch zeggen: staat alle info erin, ontbreekt er wat... geen idee.

Maar over tekst & toon meen ik wel iets te kunnen zeggen. Van mij mag die actiever en bondiger.
Waarbij ik.. sorry hoor... moet zeggen dat ik de versie van NowHow op sommige punten juist nog minder vind. Vooral de tweede zin
Citaat:
Door alle websites te testen met de belangrijkste browsers en besturingssystemen, ziet uw website er voor iedereen uit zoals u bedoelt heeft.
rammelt grammaticaal en qua spelling. "Door.. te testen.. ziet de website eruit" kan niet, de zin wisselt van onderwerp. En bedoeld is met een d.


Enfin hier mijn bescheiden pogingen:
Citaat:
illutic WebDesign laat zien dat toegankelijk webdesign ook mooi kan zijn.
-Illutic WebDesign maakt websites mooi én toegankelijk.

Citaat:
Alle websites worden veelvuldig getest in verscheidene browsers en op meerdere besturingssystemen. Daarnaast worden er meerdere toegankelijkheidstesten uitgevoerd en voldoet de code aan de normen van het W3C.
Citaat:
Door alle websites te testen met de belangrijkste browsers en besturingssystemen, ziet uw website er voor iedereen uit zoals u bedoelt heeft. Websites gemaakt door illutic Webdesign voldoen aan alle programmeernormen voor websites, waardoor ze snel en makkelijk nvigeren.
-Wat de browser of het besturingssysteem ook is: onze websites zien er altijd goed uit, werken altijd en navigeren gemakkelijk.

Citaat:
En natuurlijk garandeert illutic Webdesign dat uw klanten graag op uw website komen.
-Uw klanten komen graag terug op uw site!

Hmm... zoiets? Wat vind jij?

Heeel veel plezier met je webdesign!
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 januari 2008, 13:26
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Mooie aanvulling. Maar een ding: ik heet Mieke, niet NowHow.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #6  
Oud 30 januari 2008, 13:29
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Mieke, sorry! Blij dat ik nu je naam weet.
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren
  #7  
Oud 30 januari 2008, 13:32
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Tja. Die staat gewoon in mijn handtekening.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #8  
Oud 31 januari 2008, 14:58
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra Megens Bekijk bericht
Allereerst proficiat met je site! Altijd een mooi moment als-ie officieel online is.
Jij hebt mij vorige keer geholpen met mijn krakkemikkig webformulier (nu wél met serverside script!!) dus nu ben ik graag tot wederdienst bereid.
Bedankt! Was fijn om 'm 'officieel' online te kunnen zetten, toch iets van een mijlpaal

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra Megens Bekijk bericht
Hmm... zoiets? Wat vind jij?

Heeel veel plezier met je webdesign!
Pfff.. lijkt wel of iedereen beter is in taal en tekst dan ik Grammatica was helaas nooit mijn sterkste vak op school..
Ik vind 't absoluut beter dan wat ik er zelf van had gemaakt. Een stuk bondiger, maar zonder verlies van betekenis. Bedankt! Ik heb 't trouwens meteen gebruikt op m'n site

Zal alle teksten op de site ook eens moeten laten schrijven door een professioneel, maar dat zal helaas toch even moeten wachten..
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #9  
Oud 3 februari 2008, 21:57
Sabrina Sabrina is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 8
Standaard Re: pitch iWD: feedback?

Gefeliciteerd met je nieuwe site! Ziet er mooi uit.

Ik wil graag even melden dat ik de zin ' illutic WebDesign laat zien dat toegankelijk webdesign ook mooi kan zijn.' wel leuk vind want het zet je aan het denken. Wellicht dat het nog net wat anders geformuleerd moet worden maar ik zou 'toegankelijk webdesign kan ook mooi zijn' er zeker inhouden.

Succes ermee.
__________________

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Elevator pitch van Myrax: graag feedback! Myrax Marktplaats 4 4 september 2007 10:57
Elevator pitch van Jannie; graag feedback! Jannie de Vries Marktplaats 2 23 augustus 2007 11:36
Elevator pitch - feedback gewenst! Cindy77 Marktplaats 6 7 augustus 2007 11:34
feedback op pitch gevraagd hohlen Marktplaats 2 29 maart 2007 15:30
Graag reacties op mijn pitch! Anneke Krakers Marktplaats 16 12 januari 2007 01:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon