Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 augustus 2008, 00:24
indigentbrute
Gast
 
Berichten: n/a
Exclamation Een buitenlands bedrijf controleren

Hallo Allemaal,

Ik probeer zaken te doen met een buitenlands bedrijf,
Dit zijn de gegevens die ik van hen heb;

http://www.alibaba.com/company/100460238.html

Adresgegevens;
Company Name: PHONES CORPORATION LTD Contact Person:
Mr. Gregory Luis
Street Address: 20 SHILLINGFORD STREET City: ISLINGTON Zip: N1 2DP Telephone: 1-800-5643100


Daarnaast heb ik van de beste man Gregory Luis een kopie van het uitreksel van de Engels KVK ontvangen. Deze heb ik als bijlage bij deze post gevoegd.

Ik kan per bestelling een aanbetaling doen van 75% en bij ontvangst van de goederen de overige 25%.

Is het raadzaam om met dit bedrijf in contact te gaan? Kan iemand hier controleren of het bijgevoegde document eerlijk is etcetera??

In ieder geval alvast bedankt!
MVG Bas Heijns
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Phones%20corporation.jpg‎ (6,0 KB, 10x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 augustus 2008, 18:55
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915
Standaard Re: Een buitenlands bedrijf controleren

Staat weinig in. Waarom check je zelf niet even de lokale Chamber of Commerce? Zegt overigens verder ook weinig hoor. Er zijn zat bedrijfjes die staan ingeschreven en de boel belazeren. Hooguit kun je iets afleiden aan de constructies die er eventueel achter zitten. Je kunt ook hun VAT nummer checken bij de BelastingTelefoon dan weet je in ieder geval of ze een BTW nummer hebben.
Als je iets wilt bestellen dat niet op maat gemaakt wordt voor je waarom dan vooruit betalen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 augustus 2008, 16:30
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Een buitenlands bedrijf controleren

Ik kan je print moeilijk lezen. Uit ervaring weet ik dat er mee gesjoemeld wordt. In dit geval ging het om een NL buwbedrijf die met een Ierse onderaannemer ging werken. Alles zag perfect uit. Ik heb het zelf gezien. Maar de UVI (=voorganger UWV) ging zelf navragen bij de Ierse KvK en daar kende men het bedrijf niet. Dat kost dan veel premiegeld.

Ben het dus met Marjan eens. Controleer het zelf bij de Engelse KvK.

Wim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 december 2009, 10:30
willem willem is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 1
Standaard Re: Een buitenlands bedrijf controleren

hoi bas
ik heb een vraag heb jij iets besteld bij dat bedrijf of heb je het gelaten.
ik ben wel benieuwd.
mvg willem


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indigentbrute Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik probeer zaken te doen met een buitenlands bedrijf,
Dit zijn de gegevens die ik van hen heb;

http://www.alibaba.com/company/100460238.html

Adresgegevens;
Company Name: PHONES CORPORATION LTD Contact Person:
Mr. Gregory Luis
Street Address: 20 SHILLINGFORD STREET City: ISLINGTON Zip: N1 2DP Telephone: 1-800-5643100


Daarnaast heb ik van de beste man Gregory Luis een kopie van het uitreksel van de Engels KVK ontvangen. Deze heb ik als bijlage bij deze post gevoegd.

Ik kan per bestelling een aanbetaling doen van 75% en bij ontvangst van de goederen de overige 25%.

Is het raadzaam om met dit bedrijf in contact te gaan? Kan iemand hier controleren of het bijgevoegde document eerlijk is etcetera??

In ieder geval alvast bedankt!
MVG Bas Heijns
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Evaluatie wet uitbreiding rechtsgevolgen VAR René Nieuws - Voor en door freelancers 3 8 februari 2008 19:40
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 19:14
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 16:35
Payrolling-vragen van een leek met vast dienstverband starter Al die andere praktische dingen 9 5 april 2007 08:21
Werken voor een Spaans bedrijf vanuit België mdaneels Al die andere praktische dingen 5 21 augustus 2006 09:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon