Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 31 augustus 2009, 15:25
marchuiberts's schermafbeelding
marchuiberts marchuiberts is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2008
Berichten: 26
Standaard Trainer gedragsbeïnvloeding tarief

Hallo,

Ik ga beginnen als trainer/coach in diepgaande gedragsveranderingen binnen bedrijven. Mijn oud-werkgever wil mij wel inhuren maar schrikt van het dagdeeltarief dat ik 'm voor houd.

Ik heb +10 jaar ervaring in dit vakgebied en leer steeds bij dus ben ik redelijk op de rails qua laatste ontwikkelingen.

Hij stelt dat dat niet meetelt in de aard van de opdrachten.

Wie weet een goed dagdeel-tarief en/of uurtarief...?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 september 2009, 10:02
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Trainer gedragsbeïnvloeding tarief

Als je je huidige tarief gebaseerd hebt om je ervaringen en ontwikkeling, dan heb je toch een prima tarief? Als je oud-werkgever dat teveel vindt, dan kan hij een ander inhuren, of je kunt een compromis bereiken. Bijvoorbeeld door een compactere training aan te bieden waar bijvoorbeeld niet een hele dag, maar een halve dag voor nodig is.

Wijkt de opdracht overigens echt zo af dat jouw ontwikkeling en ervaring van weinig invloed is?
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 september 2009, 11:03