Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 februari 2011, 20:15
KuiPerspective KuiPerspective is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 februari 2011
Berichten: 1
Stuur een bericht via Skype™ naar KuiPerspective
Thumbs up KuiPerspective voor een goede, mooie en goedkope website!

Omdat ik net mijn eigen bedrijf aan het opstarten ben, kan ik u in principe op basis van een uurtarief van slechts € 25,00 excl. BTW een concept voor uw website aanbieden, op basis waarvan u vrijblijvend kunt beslissen of u verder met mij in zee wilt gaan of niet.

Zo’n basisconcept kost slechts een paar uren tijd, de kosten zijn daarna beter in te schatten en te bespreken. De website wordt dan verder uitgewerkt en kan binnen enkele uren of dagen online gezet worden.

Eventueel onderhoud/bijwerken/aanpassen van uw website daarna zal naar verwachting niet al te veel tijd in beslag nemen; ik kan dat voor het zelfde genoemde tarief op mij nemen en daarvoor kunt u dan ook praktisch dagelijks bij mij terecht.

Een extraatje van mijn kant zal de grafische vormgeving zijn - ik bied u een goed functionerende en mooie website aan, zodat deze zich duidelijk zal onderscheiden van standaard websites. Bovendien kunt u ervan op aan dat de site er ook op taalkundig gebied keurig en verzorgd zal uitzien.

Tot slot denk ik met u mee om uw website zo aantrekkelijk mogelijk voor te laten komen en kunt u van mij op aan.

Stuurt u mij meer informatie toe voor wat betreft uw wensen?
Benader mij via:
Telefoon: 06-40952446
Email:
kuiperspective@online.nl
Website: www.kuiperspective nl

Vriendelijke groetjes,
Sandy Kuipers
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen Op zoek naar een goede, betaalbare website? stevenlips Marktplaats 3 13 oktober 2010 16:30
Goede en goedkope DTP'er AlexS Al die andere praktische dingen 7 9 augustus 2010 21:19
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon