Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 december 2020, 14:24
norus norus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 december 2020
Berichten: 1
Standaard Vacature Zoek Zelfstandige Internet Marketeer als Compagnon

Hoi, ik ben Ronald Scholten en oprichter van Bizz247.com. De aanleiding hiervoor was simpel. Als ex country manager en eigenaar van een webshop, was ik vaak opzoek naar nieuwe afnemers en leveranciers. Dit was en is nog steeds een tijdrovende maar ook kostbare bezigheid.
Zo ontwikkelde ik het idee dat het anders moet: efficiënter — goedkoper — sneller en internationaal. Bedrijven een meertalig platform geven om zichzelf te presenteren en te informeren waarna men opzoek is: een handelspartner voor de verkoop of voor de inkoop van producten of diensten. Probeer Bizz247.com en vind je nieuwe Handelspartners.
De presentatie wordt verzorgd door pitches. Door het plaatsen van een pitch, promoot je je bedrijf met je producten of diensten. Bij interesse heb je rechtstreeks contact met potentiële partners. Je kunt zoeken naar nieuwe handelspartners en ook je bedrijf promoten.
Zoals je op de site kunt ervaren, hou ik het graag simpel. Maar waarschijnlijk heb je dat al gezien.

Om de site te vullen heb ik een compagnon nodig die goed bekend is met Internet Marketing. Hij/Zij zal bedrijven moeten kunnen enthousiasmeren om hun zoektocht naar verkooppartijen voor hun producten/diensten op Bizz247.com te plaatsen.
Hoe het compagnonschap verder gestalte wordt gegeven is bespreekbaar.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als zelfstandige starten MvdT Freelancepraktijk starten 1 30 juli 2018 21:21
loondienst en beperkte inhuur als zelfstandige bij 1 opdrachgever Gent Belasting 3 27 januari 2012 00:35
Freelancer biedt zich aan Ben op zoek naar projecten als debiteurenbeheerder Jamal Marktplaats 0 18 mei 2009 16:00
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 11:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon