Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 december 2020, 20:02
Navayo Navayo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2020
Berichten: 1
Standaard Loopbaan/Persoonlijke coaching Point of Contact



Wanneer je bij je gevoel wil komen moet je in contact staan met jezelf. Als we in contact komen met de ander is er een "point of contact."

Over mij

Ik ben Navayo Leeuwin. Ik ben een professioneel coach, inspirator, creatieve denktrainer en adviseur. Ik gebruik de nieuwste coaching- en trainingsmethodes en heb jarenlange ervaring in het persoonlijk begeleiden van mensen. Hierdoor heb ik ervaring in het vinden van de juiste balans tussen werk en privé. Zo heb ik gewerkt met verschillende culturen. Wanneer je blijft hangen in het rationele en analytische dan kun je daar met de juiste begeleiding uitkomen. Zodat je bij je gevoel en hart kan komen.

Ik kan jou helpen om in jouw roeping en bestemming te komen. Ik had vroeger last van plankenvrees, wanneer ik voor groepen moest spreken. Dat kwam doordat ik last had van zenuwen, omdat ik teveel gericht was op het presteren, maar ook omdat ik zo perfectionistisch was. Deze ervaringen hebben er voor gezorgd dat ik nu weet wie ik ben. Zodat ik onder elke situatie goed kan blijven renderen en functioneren en zelfs plezier kan hebben in wat ik doe. Ik weet als geen ander hoe belangrijk de juiste balans tussen werk en privé is. Daardoor weet ik hoe jij beter in balans kunt komen. Dit kan doordat je minder veeleisend bent en door meer tijd voor jezelf te nemen.

Ik ben in mei 2011 getrouwd en heb twee prachtige jonge dochters, die mij dagelijks doen beseffen hoe belangrijk de balans tussen werk en privé is. Ik ben iemand die het beste uit zichzelf en de ander wil halen. Ik ben namelijk dankbaar voor alle lessen die het leven mij heeft gegeven. Tijdens reizen in het buitenland, waarbij ik diverse groepen heb getraind, heb ik geleerd hoe je weer omhoog kunt komen als je diep valt. Deze praktische ervaringen heb ik opgedaan tijdens de trainingen die ik gaf in de blockchaintechnologie en mijn reizen onder andere naar Afrika.

Daarnaast heb ik persoonlijk te maken gehad met vrijheidsberovingen, een zware kwaal en een slechte balans tussen werk en privé. Deze dieptepunten heb ik kunnen ombuigen naar hoogtepunten, omdat ik mijn verhaal voor grotere groepen heb kunnen delen als een inspiratiebron.

Ik heb namelijk ervaring hoe het is om in het denken, het rationele en het analytische vast te lopen. In de periode toen ik hiermee te maken kreeg, ben ik in staat geweest dit om te buigen door te veranderen. Doordat ik mijn denken heb leren vernieuwen, door anders te gaan denken. Er zijn meer mensen die hier tegenaan lopen. Hierdoor is het lastig om een goede balans te vinden. Door de loop der jaren weet ik hoe je bij je hart en je gevoel kunt komen, wanneer je op zoek bent naar rust in jezelf. Doordat je thuis komt bij jezelf.

Ik heb 17 jaar lang aan clusterhoofdpijn geleden, dit wordt ook wel "suicide headache" genoemd. Volgens de medische wetenschap was het niet te genezen. Desondanks ben ik nu op wonderbaarlijke wijze volledig gezond verklaard. Ik weet door deze ervaringen hoe je thuis (ongeacht de omstandigheden) in balans kunt komen en de juiste energie aan de dag kunt leggen.

Verder heb ik een leven geleid van een topsporter. Zo heb ik bijvoorbeeld zelf deelgenomen aan de Nederlandse kampioenschappen atletiek en ben eredivisie kampioen geweest met mijn team. Hierdoor weet ik hoe het is om op een hoog niveau te presteren. Als topsporter heb ik nooit de optimale aandacht aan mijn privéleven kunnen besteden. Alles draaide om presteren, waardoor andere zaken, die privé ook heel belangrijk waren, minder aan bod kwamen dan bij anderen. Deze manier van leven heeft bij mij helaas teveel kostbare (familie)tijd in beslag genomen. Ik had verder nooit tijd om uitstapjes te maken of andere leuke dingen te doen.

In mijn vrije tijd zet ik me met hart en ziel in voor vele goede doelen en gemeenschapsprojecten in zowel binnen- als buitenland. Doelen en projecten waarvan ik de initiator ben. Eén van die projecten die ik heb opgezet is een waterpompproject in Oeganda. Mede dankzij mijn inzet zijn er 10 waterpompen gebouwd. Ik heb bij het opzetten van dat project ook veel mensen in Oeganda kunnen trainen, zodat zij een succesvol project konden leiden. Dit project heeft duizenden mensenlevens een beter bestaan gegeven en een betere toekomst. Een toekomst met meer kwaliteit van leven, want in water zit leven.

Tijdens dit project heb ik vooral geleerd hoe belangrijk de balans tussen werk en privé is. Doordat ik werk met andere culturen komen er veel andere zaken bij kijken, die ik in Nederland niet zou tegenkomen. Ik heb mede door deze ervaring geleerd hoe ik onder hoogspanning goed kan blijven functioneren. Doordat ik belangrijke beslissingen heb moeten nemen voor een goede voortgang van het project.

Daarnaast heb ik uiteenlopende trainingen gevolgd. Ik heb een opleiding gevolgd en afgerond bij ICM opleidingen & trainingen als professioneel coach. Bovendien heb ik intensieve combi-opleiding tot trainer/coach en creatief Denktrainer/Facilitator gevolgd en afgerond bij de Academie voor Innovatief Trainen & Coaching.

Ik heb een cursus EFT methode gedaan, waarbij je werkt met je primaire emoties waardoor jij jezelf beter leert begrijpen. Daarnaast heb ik een training storytelling en story coaching afgerond, bij de storytelling academy. Storytelling is een geweldige coaching vaardigheid. Je leert beter in verbinding te komen met jezelf, waardoor je instaat bent de ander beter te begrijpen.

Behalve in Nederland ben ik als trainer/loopbaan coach naar België, Suriname, Frans-Guyana, Oeganda, Kenia, Ghana en Curaçao afgereisd om mensen te helpen, te coachen en te trainen. Mijn methode is oorspronkelijk en gaat dieper en verder dan de gemiddelde training en coaching, want ik ga altijd voor resultaten. Ik voel mij dan ook erg bevoorrecht dat mijn persoonlijke ervaringen mij zulke belangrijke handvaten hebben gegeven waarmee ik anderen kan helpen.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.navayo.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
loopbaancoaching, personal coach, persoonlijke coaching

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eenvoudig contact management systeem coelho ICT 4 6 juli 2021 15:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon