Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 mei 2015, 00:07
jvanhees jvanhees is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2013
Berichten: 3
Standaard Webdeveloper stelt zich voor

Hallo! Leuk dat u even komt kijken. U vraagt zich mogelijk af wie ik ben, wat ik doe en waarmee ik juist ú kan helpen.

Ik ben Jeffrey van Hees, een web developer in hart en nieren. Ik heb een enorme passie voor het ontwikkelen van webbased maatwerk systemen. Denk hierbij niet alleen aan webshops compleet op uw wensen afgestemd, maar ook aan software dat u veel werk uit handen kan nemen door bedrijfsprocessen zo volledig mogelijk te automatiseren.

Ik heb ervaring met high traffic websites, API's, betaalplatform integratie en ben een echte usability goeroe. Ik haal mijn voldoening uit tevreden klanten en gebruikers van de software. Ik ben pas echt tevreden wanneer mijn klant meer omzet genereert dankzij mijn werk.

Ook help ik u graag met het optimaliseren van uw website zodat deze goed scoort in de zoekresultaten op bijvoorbeeld Google, en bouw ik graag uw mobiele app voor vrijwel ieder mobiel platform.

Een echte (internet)ondernemer en al zo'n 13 jaar bezig met het ontwikkelen van internetgerelateerde software. Ik ben flexibel, initiatiefrijk en vind efficiëntie een van de belangrijkste aspecten van het programmeren. Mijn grootste hobby? Alles wat dan ook maar een beetje met het internet te maken heeft. Een briljant idee? Daar mag u mij 's nachts voor wakker bellen!

Samengevat; een echte allrounder op internetgebied met een brede interesse en skills.

Wanneer kan ik een kopje koffie komen drinken? Alleen suiker graag! Ik kom graag kennis met u maken. Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen, al is het in de toekomst of voor mensen uit uw netwerk! Hoe komen we in contact? Stuur een e-mail naar jeffrey@fance.nl of bezoek mijn LinkedIn profiel op https://nl.linkedin.com/in/jeffreyvanhees en laten we linken!

"Programming is the closest thing we have to magic. It allows you to create things with words."
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancer biedt zich aan voor Online Marketing Interprojets Marktplaats 0 25 november 2011 11:01
Ombudsman moet zich beter inzetten voor freelancers René Nieuws - Voor en door freelancers 0 1 november 2011 13:02
Tekstschrijver stelt zich voor arjan Marktplaats 2 3 maart 2007 21:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon