Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen Veel freelancers investeren in hun ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als zakelijk. Ze nemen niet meer elke opdracht aan, maar stellen ontwikkelingsdoelen en maken keuzes. Ze ontwikkelen zich gaandeweg steeds meer tot ondernemer of ze creëren nieuwe kennis en dienstverlening. Hoe blijf jij jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen? Een forum voor het delen van inspiratie, twijfels en praktische tips.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 18 augustus 2008, 15:21
JuanLuisGuerra JuanLuisGuerra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2008
Berichten: 5
Standaard Journalistiek studie

Mijn situatie:
Ik ben onlangs 30 jaar geworden en ik heb Heao Marketing Management gedaan maar ik ben niet commercieel en dit ambieer ik ook niet. Mijn werkverleden bestaat uit administratieve banen + een project van een half jaar bij Rabobank Nederland als Webcoördinator.
Ik vind het vreselijk om in een vast patroon terecht te komen waarbij je om 08.30 uur je computer aanzet en om 17.00 uur uit. Sowieso heb ik er een hekel aan om de hele dag voor een computerscherm te zitten, da's voor mij echt een straf! Deels op kantoor vind ik geen probleem. Afwisseling en dynamiek zijn voor mij erg belangrijk.

Interesses
• Internationaal: talen (Spaans), toerisme, reizen, in contact komen met andere landen en culturen;
• Communicatie (journalistiek);
• Dienstverlening (andere mensen helpen, informeren);
• Maatschappelijk, sociaal;
• Recreatie;
• Voetbal maar ook andere sporten.

Voorkeuren m.b.t. een functie en organisatie
• Afwisseling, dynamiek en avontuur;
• Reizen in het kader van een functie (binnen- en buitenland);
• Een bepaalde mate van flexibiliteit, zelfstandigheid en onafhankelijkheid;
• Mensen helpen, coachen, informeren, ondersteunen;
• Informele bedrijfscultuur en -sfeer;
• Organisatie: internationaal, toerisme, multicultureel, maatschappelijk, sociaal.

Op basis van bovenstaand denk ik aan de deeltijdopleiding Journalistiek. Ook omdat ik graag schrijf en omdat ik denk dat ik goed kan schrijven. Het lijkt me verder erg leuk om mensen te interviewen.

Is het aan te raden om op mijn leeftijd nog zo'n lange opleiding te gaan doen? Wat zijn mijn kansen op de arbeidsmarkt?

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening c.q. adviezen naar aanleiding van bovenstaande informatie.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Studie en freelancer fiekemeijer Belasting 3 2 april 2008 19:08
ROW maar eigenlijk WUO Kampioen Belasting 17 3 december 2007 16:11
Urencriterium: mag ik studie en bijkomende activiteiten meetellen? Gertjan Belasting 3 20 mei 2007 22:02
Zelfstandig ondernemer naast fulltime studie? Marijn Belasting 5 20 januari 2007 11:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon