Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 februari 2008, 17:18
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Na een tijdje zoeken op internet en in de gouden gids kom ik hier en daar wel wat detacheringsbureaus en intermediar's tegen.

Weet iemand of er ergens een lijst/ directory is of websites te vinden zijn met 'alle' detacheringsbureaus en intermediar's in Nederland en/ of Europa?

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 mei 2008, 16:15
ronaldmathies
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Ik ben hier ook heel erg benieuwd naar, zeker op het gebied van ICT. Heb er inmiddels wel een aantal gevonden via Google en andere wegen maar dat kost vrij veel tijd.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 mei 2008, 17:41
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

voor studenten in de ICT wereld heb ik wel een goeie partner die detacheerd
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 mei 2008, 01:57
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Ik ken toevallig mijn eigen bureau dan ;-)
Daarnaast heb ik wel een hele berg aan bureau's waar ik zaken mee doe en ook een aantal waar ik totaal geen zaken mee doe.

Ik denk dat vooral de laatste ook wel heel erg interessant is voor Freelancers, denk niet dat mensen zitten te wachten op problemen i.v.m. betalingen of om te horen dat er bepaalde zaken achter je rug om zouden gebeuren.

Ik denk met een simpel zoek opdrachtje in google dat je best een heel eind komt. Daarnaast kan je ook Monsterboard nog als marketing gebruiken
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 mei 2008, 11:03
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Monsterboard, pfft , ben eens benaderd door iemand van MB en die kon me wel goede freelancers leveren.

nou mooi niet dus, ik heb een keurige duidelijke lijst van eisen en ze kon me EN geen garanties geven op kwaliteit EN gaf me een voorbeeld CV die ze voor me had opgezocht die van geen kant klopte. Dwz ik zocht PHP / mysql programmeerders, kreeg ik een CV van een database analist ....

Nouja gezegd dat ik daar absoluut niets mee kon en sindsdien niets meer gehoord. ( naast het feit dat de adverteerders prijzen naar mijn mening absurd zijn, ook gezien het feit dat er geen garanties bij zitten en je het geld er lastig uit kan krijgen als iemand na 1 klus opstapt ... )
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 mei 2008, 12:17
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Monsterboard, pfft , ben eens benaderd door iemand van MB en die kon me wel goede freelancers leveren.

nou mooi niet dus, ik heb een keurige duidelijke lijst van eisen en ze kon me EN geen garanties geven op kwaliteit EN gaf me een voorbeeld CV die ze voor me had opgezocht die van geen kant klopte. Dwz ik zocht PHP / mysql programmeerders, kreeg ik een CV van een database analist ....

Nouja gezegd dat ik daar absoluut niets mee kon en sindsdien niets meer gehoord. ( naast het feit dat de adverteerders prijzen naar mijn mening absurd zijn, ook gezien het feit dat er geen garanties bij zitten en je het geld er lastig uit kan krijgen als iemand na 1 klus opstapt ... )
Het probleem is dat er een hoop lui actief zijn met recruitment bureau's die bepaalde zaken niet kunnen onderscheiden, mensen die een UNIX systeembeheerder op een Windows klus aanbieden bijvoorbeeld, net zoals je hierboven bedoelt. In de IT heb je nou eenmaal een berg flavors, vooral op het gebied van programmeertalen, grafische vormgeving etc.

Mijn reactie was eigenlijk eerder bedoelt voor de Freelancer die werk zoekt. op MB kan je best je profiel activeren met daarbij de vermelding dat je op FL basis werkt, zo doe je toch weer een stuk aan netwerken.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 8 april 2010, 12:20
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Directory met detacheringsbureaus/ intermediars

Hier een aantal startpagina's die ik tegen ben gekomen:

detachering.startpagina.nl
headhunter.startpagina.nl
interim.startpagina.nl
werving-selectie.startpagina.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
intermediairs

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijke VAR-problemen met BV na bijna 19 jaar ondernemen? marcello Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 30 29 oktober 2007 23:04
Werken via meerdere detacheringsbureaus met VAR-WUO? Ys3 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 3 2 juni 2007 19:08
Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers René Marketing en acquisitie 18 21 mei 2006 23:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon