Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 januari 2009, 11:18
Qwerner's schermafbeelding
Qwerner Qwerner is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2007
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar Qwerner
Standaard Logo / Huisstijl re-design

Beste Collega Freelancers,

Zoals zovelen heb ik in de opstartfase van mijn bedrijf uitgegaan van mijn eigen creativiteit bij het maken van logo, huisstijl en website (Zie signature).

Onlangs heb ik hier een uitnodiging geplaatst om mijn website te beoordelen en daar zijn een paar bruikbare tips uitgekomen. Ook bleek mijn logo (kleurgebruik / lettertype) ook nog eens aanzienlijke overeenkomsten te vertonen met dat van een ander bedrijf. Dit heeft mij er toe gezet nog eens goed na te denken over de presentatie van mijn bedrijf.

Ik merk alleen nu dat mijn creatieviteit en beschikbare tijd zijn beperkingen kent, dus lijkt het mij een goed idee hier eens een professional naar te laten kijken.

Ik ben dus op zoek naar een creatieve geest, die niet alleen in staat is de uitstraling van mijn bedrijf weer te geven in een pakkend logo, maar dit concept ook kan doorvertalen naar een huisstijl (Visitekaartjes; MSWORD / Excel; Briefpapier en Factuur-templates) en een website ontwerp.

Als vast Lancelots bezoeker, wil ik vanzelfsprekend eerst gelijkgestemden (lees lancelotters ) de kans geven een aanbod te doen.

Spreekt deze opdracht je aan, nodig ik je graag uit om mij een concept ontwerp te sturen, vergezeld van een duidelijke offerte en je voorwaarden (Gebruik / copyright, etc.), en een motivatie van hoe je tot je ontwerp bent gekomen.
Vermeld indien aanwezig ook je website / portfolio, zodat ik een indruk kan krijgen van je stijl.
V.w.b. vormgeving en kleurgebruik heb je de vrije hand, als het maar in lijn ligt met mijn bedrijf en doelgroep.

Voor inspiratie en inzicht over mijn bedrijf, kun je terecht op mijn website, en desgewenst kan ik je mijn huidige huisstijl ontwerpen sturen.

Mocht je meer informatie willen, dan kun je me altijd mailen op info{apestaartje}lucid-it.nl.
Mijn overige contactgegevens staan in mijn Lancelots Profiel, en op de contact pagina op onderstaande website.

Wellicht tot ziens.

Met vriendelijke groet,

Werner
__________________
Helder; Duidelijk
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2009, 18:07
SERIESone SERIESone is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 februari 2009
Berichten: 2
Standaard Re: Logo / Huisstijl re-design

Hi, Ben je al voorzien of staat de opdracht nog?

met vriedelijke groet,

Bas.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Animo-check logo design wedstrijd op lancelots? ramon fincken Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 5 28 mei 2008 10:53
Huisstijl ontwikkeling voor een casestudy Dirk L Marktplaats 10 17 maart 2008 19:47
Kosten van huisstijl & logo? Miranda S Marktplaats 3 10 februari 2008 13:58
Logo: moet je er een als freelancer hebben? Janine Al die andere praktische dingen 10 7 mei 2007 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon