Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 januari 2009, 15:14
Fallon Fallon is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 12
Standaard Spierings Salarisadministraties

Beste collega freelancers,

Sinds 2006 ben ik gestart als freelancer met een eigen kantoor op het gebied van salarisadministratie en het 'uitlenen' van mijzelf als all-round salarisadministrateur.

Werkzaamheden:

Voor de klanten binnen mij eigen kantoor, verzorg ik de complete salarisadministratie. Ik ontvang de gegevens en veranderingen via de mail en verwerk deze in de salarisadministratie. Zij ontvangen iedere maand van mij salarisspecificaties, journaalposten en de digitale aangifte loonheffing, welke ik tevens naar de belastingdienst verstuur.
Daarnaast adviseer ik mijn klanten op het gebied van diverse personele aangelegenheden en maak ik pro forma berekeningen.

Daarnaast kunnen bedrijven mij inhuren als salarisadministrateur op lokatie.

Meestal zijn dit grotere bedrijven waar ik binnen een team van salarisadministrateurs de salarisadministratie verzorg.

Met name aan de combinatie van in en uit huis werkzaam te zijn, beleef ik veel plezier.

Heel graag zou ik voor mijn eigen kantoor nog klanten willen werven.

Dus collega ondernemers die de salarisadministratie willen uitbesteden hebben nu de juiste persoon te pakken!

Ik hoop hierbij duidelijk en bondig mijn werkzaamheden te hebben omschreven.

Zijn er vragen, ik hoor ze graag!
Zijn er opmerkingen? Laat ze weten, ik sta open voor suggesties!

Bedankt voor jullie interesse.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 februari 2011, 10:51
Nico Meersman Nico Meersman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2011
Berichten: 3
Standaard Spierings Salarisadministratie

Hoi Spierings Salarisadministratie.
Ik heb een vraag voor je, hoeveel werknemers per bedrijf kan je aan? Toen ik bij mijn vorige werkgever werkte hadden we onze salarisadministratie uitbesteedt aan BCS. Alleen het verschilt per bedrijf hoeveel werknemers ze aan kunnen. Aangezien jij een eenmanszaak bent ben ik benieuwd hoeveel werknemers je aan kan. Wellicht kan ik je dan aanbevelen bij mijn vorige werkgever.

Ik hoor graag van je!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 februari 2011, 12:15
Fallon Fallon is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2009
Berichten: 12
Standaard

Beste Nico,
hartelijk bedankt voor je reactie. In principe werk ik voor bedrijven vanaf 1 werknemer tot 2000 werknemers.
Dit kan op lokatie bij de klant, maar ze kunnen ook de volledigde salarisadministratie aan mij uitbesteden. Het enige wat mijn klanten bij uitbesteding hoeven doen, is mij per maand de mutaties doorgeven.
Afhankelijk van het aantal mutaties/medewerkers zijn de berekeningen gemiddeld binnen 2 dagen bij de klant aanwezig.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Danielle
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon