Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Belasting
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Belasting Inkomstenbelasting (winst uit onderneming en resultaat uit overige werkzaamheden), omzetbelasting (btw), vennootschapsbelasting.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 januari 2011, 11:01
marchuiberts's schermafbeelding
marchuiberts marchuiberts is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2008
Berichten: 26
Standaard Excel sheet - technische vraag

Hallo allemaal,

Ik gebruik al enige tijd - met veel genoegen - het Excel-sheet voor BTW-aangifte dat via Lancelots te downloaden is.

Het originele sheet heeft slechts 2 werkmappen; inkoop en verkoop. Als ik deze twee werkmappen copieer (op tabje rechtermuisklik - copieer of verplaats - copieren naar einde) dan werkt de gecopieerde sheet NIET mee in het btw-aangifte overzicht.

Wie heeft voldoende Excel-kennis en wil mij vertellen hoe ik de gecopieerde werkmappen WEL mee kan laten doen in de eindberekening...?

Bij voorbaat bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 januari 2011, 12:05
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

ik ken de sheet niet maar normaal doe je dat door de formules aan te passen. met verwijzingen naar de cellen van de nieuwe scheets.

Het klopt in elk geval dat gekopieerde sheets niet zomaar opgenomen worden in een totaaltellingsblad.

Wat is de reden dat je extra tabbladen nodig hebt?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 januari 2011, 14:45
marchuiberts's schermafbeelding
marchuiberts marchuiberts is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2008
Berichten: 26
Standaard

Hoi Roel,

Bedankt voor je reactie. Ik wil in EEN Excel-bestand voor ALLE 12 maanden van het jaar een BTW- en omzet-overzicht hebben met aan het eind in 1 sheet een volledig overzicht van alle kosten en betaalde BTW.
Dit zit wel in het sheet dat via Lancelots wordt aangeboden maar ik kan dus niet zomaar een werkmap ertussen zetten omdat die dus NIET automatisch wordt meegenomen.

Ik zoek dus een (relatief) eenvoudige manier om dit tòch voor elkaar te krijgen want ik ben geen grote kenner van Excel en wil dus niet al te veel hoeven te programmeren...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 6 januari 2011, 16:17
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Nee dat klopt, Als je nieuwe tabbladen invoegt dan zal excel nooit deze zomaar meenemen in het totaal tabblad. Je zult zelf handmatig de formules aan moeten passen zodat elk tabblad meegenomen word.

Ik heb het bestand inmiddels gezien en eigenlijk is het min of meer bedoeld om per aangifte een nieuw document te maken. (zoals ik het interpreteer)
zodat je per aangifte een apart bestand heeft.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
BTW, excel, belastingaangifte


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomstenbelasting Excel Inkomsten Belasting 2009 edgecrush3r Belasting 1 12 oktober 2009 02:19
Even voorstellen Bijwoordbeeld Technische documentatie Arnold Jouke Marktplaats 0 23 maart 2009 12:44
Excel vraag BTW M2be Belasting 8 7 december 2008 19:08
Gratis templates voor administratie in Excel? Inge88 Administratie 1 4 december 2008 10:07
Atrek kosten bij overige werkzaamheden en BTW vraag? Art Belasting 7 12 augustus 2007 01:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon