Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Freelancepraktijk starten
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Freelancepraktijk starten De formele en praktische dingen die je allemaal moet regelen bij de start als freelancer. Aanmelden, kopen, inrichten, opzetten...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 september 2012, 00:17
Anderverhaal Anderverhaal is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2012
Berichten: 19
Standaard Ik start Smart: goede investering?

Hoi allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met Ik Start Smart? Voor 250 euro per jaar kan je bij verschillende gemeenten hulp krijgen bij het opstarten van je bedrijf. Lijkt mij een goed plan om hierin te investeren, maar is dat ook zo?

Info:
http://www.ikstartsmart.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 september 2012, 01:02
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 980
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

het is een van de weinige starterprogramma's waarvan ik denk die naam klopt wel aardig.

Belangrijkste voordelen vind ik.

- De 250 euro die je betaald kun je weer "terugkrijgen" door seminars van de kvk te volgen of andere trainingen.
Bij de kvk kosten seminars iets van 30 euro per halve dag, zo kun je heel wat trainingen volgen die je heel veel informatie over ondernemen opleveren.

- Je mag zelf je coach kiezen, je krijgt dus niet een persoon toegewezen die toevallig tijd heeft maar iemand die jou interessant lijkt.

Door de coaching sta je er niet alleen voor, het is gewoon prettig af en toe te kunnen overleggen of iemand die je even van de roze wolk haalt of uit de put trekt als iets niet gaat als vooraf gedacht.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 september 2012, 12:24
Anderverhaal Anderverhaal is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2012
Berichten: 19
Standaard

Thx voor je reactie! Zit er in ieder geval sterk over te denken.

Heb je er ook wat aan als het gaat om netwerken en opdrachtgevers verwerven?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 februari 2013, 14:15
Wisp Wisp is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 16
Standaard

Ook ik heb interesse in dit traject, maar een ondernemersplan is een must have hiervoor, anders kan geen enkele coach je helpen.

Je kan aangeven waar je mee geholpen wil worden, dus als jij aangeeft dat je acquisitie hulp nodig hebt of netwerk tips dan word je daarmee geholpen. Neem anders contact op met IkStartSmart, zij kunnen je precies vertellen hoe het werkt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Arbeidsongeschiktheidsverzekering met goede dekking, bij start vanuit WIA-uitkering? peterb Al die andere praktische dingen 3 28 september 2011 09:22
Investering vlak voor start onderneming: kosten en btw? Pellie Belasting 7 30 november 2008 20:24
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon