Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Archief > Verklaring Arbeidsrelatie (VAR)

Mededelingen

Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) De Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) is afgeschaft per 1 mei 2016. Dit forum is gesloten en gearchiveerd.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 mei 2009, 20:27
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Omschrijving werkzaamheden VAR

Hallo allemaal,

Ik werk als projectcoordinator. Ik ondersteun projectleiders van grote projecten met werkzaamheden als projectinrichting, planning en kostenbeheersing en het opzetten en inrichten van het project support office. Ik heb een VAR-verklaring aangevraagd en bij omschrijving van de werkzaamheden "Projectondersteuning" ingevuld.

Nu heb ik eerder deze week een brief van de belastingdienst gekregen met verzoek om aanvullende informatie omdat ik "de vraag onduidelijk beantwoord" heb. Ik worstel sindsdien met de vraag wat ik in moet vullen.

Kan ik gewoon de omschrijving die ik hierboven gegeven heb gebruiken? (Dat heb ik wel overwogen maar dat leek me zo lang)

Wat vinden jullie?
  #2  
Oud 1 mei 2009, 22:31
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Omschrijving werkzaamheden VAR

Tja projectondersteuning is ook vaag als ik eerlijk ben.
Zoals je zelf aangeeft ben je projectcoordinator, dat klinkt al strakker.

De lange omschrijving geeft wel duidelijkheid, als de BD wil dat je die opstuurt, doen !
Als je toch voor een (1) woord moet gaan, pak dan projectcoordinator, wellicht "projectleidersupport" maar dat is al eigenlijk meer dan een (1) woord.

Kom je er dan nog niet uit, kies de bezigheid die je t vaakst doet en zet die op je aanvraag.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen?
  #3  
Oud 2 mei 2009, 00:37
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915
Standaard Re: Omschrijving werkzaamheden VAR

Het bieden van ondersteuning bij de inrichting, uitvoering en administratie van projecten van uiteenlopende aard?
  #4  
Oud 4 mei 2009, 00:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Omschrijving werkzaamheden VAR

Citaat:
Ik heb een VAR-verklaring aangevraagd en bij omschrijving van de werkzaamheden "Projectondersteuning" ingevuld.
Dat vind ik eerlijkgezegd ook een beetje vaag klinken.

"Managementassistent" is een algemeen geaccepteerd begrip. Je zou kunnen invullen: projectmanagementassistentie.

Ter toelichting kun je in de begeleidende brief uitleggen wat je ons hier uitlegt, want dat lijkt me redelijk duidelijk.
__________________
René
  #5  
Oud 4 mei 2009, 22:26
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Omschrijving werkzaamheden VAR

Oke, ik ga voor een uitgebreidere omschrijving, want daar is iedereen het wel over eens.
Hartelijk dank voor jullie reacties!
Het is fijn als er iemand met je mee wilt denken als je er zelf even niet uitkomt.

Groeten, **********
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
var

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom geen BTW bij VAR resultaat uit overige werkzaamheden? wesout Freelancepraktijk starten 3 31 oktober 2008 01:55
Aanvraag VAR, omschrijving werkzaamheden? sioux Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 15 23 september 2008 15:23
Evaluatie wet uitbreiding rechtsgevolgen VAR René Nieuws - Voor en door freelancers 3 8 februari 2008 20:40
Tweede VAR voor andere werkzaamheden? Marjan Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 7 12 september 2007 20:48
werkzaamheden VAR wijzigen Rosa Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 14 9 juni 2007 14:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon