Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Archief > Verklaring Arbeidsrelatie (VAR)

Mededelingen

Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) De Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) is afgeschaft per 1 mei 2016. Dit forum is gesloten en gearchiveerd.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 mei 2009, 20:27
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Omschrijving werkzaamheden VAR

Hallo allemaal,

Ik werk als projectcoordinator. Ik ondersteun projectleiders van grote projecten met werkzaamheden als projectinrichting, planning en kostenbeheersing en het opzetten en inrichten van het project support office. Ik heb een VAR-verklaring aangevraagd en bij omschrijving van de werkzaamheden "Projectondersteuning" ingevuld.

Nu heb ik eerder deze week een brief van de belastingdienst gekregen met verzoek om aanvullende informatie omdat ik "de vraag onduidelijk beantwoord" heb. Ik worstel sindsdien met de vraag wat ik in moet vullen.

Kan ik gewoon de omschrijving die ik hierboven gegeven heb gebruiken? (Dat heb ik wel overwogen maar dat leek me zo lang)

Wat vinden jullie?
  #2  
Oud 1 mei 2009, 22:31
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Omschrijving werkzaamheden VAR

Tja projectondersteuning is ook vaag als ik eerlijk ben.
Zoals je zelf aangeeft ben je projectcoordinator, dat klinkt al strakker.

De lange omschrijving geeft wel duidelijkheid, als de BD wil dat je die opstuurt, doen !
Als je toch voor een (1) woord moet gaan, pak dan projectcoordinator, wellicht "projectleidersupport" maar dat is al eigenlijk meer dan een (1) woord.

Kom je er dan nog niet uit, kies de bezigheid die je t vaakst doet en zet die op je aanvraag.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen?
  #3  
Oud 2 mei 2009, 00:37
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915