Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 19 maart 2008, 11:43
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Besparen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retulis Bekijk bericht
Ook twee weken terug over gegaan naar SIM only. Had een te hoog abonnement wat ik toch niet gebruikte. Het geld wat ik ermee uitspaar maar als excuus gebruikt om een nieuwe telefoon te kopen .
Lol

Ik heb eind vorig jaar een prepaid telefoontje gekocht (om een zakelijk telnr te hebben bij 't inschrijven kvk ed.) en dit begin vorige maand om laten zetten in een simonly abo. Telefoon heeft me nog geen 30 euro gekost (gewoon zo'n oud nokia modelletje gedaan). Als 't ding maar belt ben ik tevreden (office heb ik wel op m'n pc ).
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #12  
Oud 19 maart 2008, 12:15
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Besparen

Hier nog 'n suffe soepkip (hmmm, lekker, kipsoep!)
Mijn zoons roepen al jaaaaren dat ik achterlijk ben met mijn vaste KPN-telefoon. Dat kan allemaal veel goedkoper! Jaja, prevelt hun oude moedertje, maar zodra ik begin uit te zoeken HOE dat goedkoper kan, duizelt het mij al na een paar minuten. En ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik alleen maar mobiel bereikbaar ben. Ik wil niet altijd-overal-vooriedereen-bereikbaar zijn. Ik zie me al lopen in het bos: kijk een boskip, rrrrriiinngggg!!! Ik héb wel een mobiel, maar die is alleen voor intimi.

Maar goed hier een bespaartip: soep maken van oud brood (Echt lekker hoor.) Nodig: oud brood (NIET beschimmeld, dat is gevaarlijk: weg ermee), ui en/of groente, boter, bouillon.

Oud brood: roosteren, verkruimelen.
Ui(en): snipperen.
Groente (brocc., courgette): klein snijden.
Boter / bakvet: verhitten.
Uien erin zachtjes glazig smoren tot ze lichtgeel zijn.
Brood meesmoren.
Groente meesmoren.
Bouillon toevoegen (kip is lekker!!)
Kwartiertje zachtjes tegen de kook aan laten.
Pureren met staafmixer of door groentezeef.

Enfin dit is vast niet de soort bespaartip waar Mariëlle op hoopt maar het is lunchtime en ik kon het niet laten
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren
  #13  
Oud 19 maart 2008, 14:44
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Besparen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra Megens Bekijk bericht
hier een bespaartip: soep maken van oud brood (Echt lekker hoor.) (...) ik kon het niet laten
Dit is meer iets voor de lounge of voor smulweb, want het ging om bespaartips voor je bedrijfsvoering. Of is het recept onderdeel van je homebased office cateringafdeling?

Op vaste telefoonkosten kan je gemakkelijk besparen door een triple play pakket te nemen (TV + internet + bellen, liever niet van KPN). Ik betaalde voor de drie producten los voorheen maandelijks totaal ca. 150-200 euro. Nu betaal ik bij UPC nog geen 60 euro en ik kan onbeperkt bellen, (van vast naar vast, NL). Wel ff de kinders opvoeden dat ze niet van vast naar mobiel bellen, want dat komt gewoon extra bij je rekening op. UPC is ook niet alles (niet altijd optimaal bereikbaar) maar ze zijn sinds hun ernstige servicedip van rond 2000 flink verbeterd.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #14  
Oud 19 maart 2008, 18:19
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Besparen

De tip van Erix heb ik ook toegepast. Ook bij UPC en het werkt goed.
Alleen.... als de modem het niet meer doet, doet de telefoon het ook niet meer en moet je mobiel naar de heldesk van UPC bellen. Dat kost dan wel even wat.

Toen ik dit pakket afsloot ben ik ook van een zwaarder internet pakket naar een lichter internetpakket gegaan. De snelheden waren in de loop van de jaren verhoogd en .....ik heb niets tegen de kinderen gezegd En niemand heeft het gemerkt. Tis gemeen, maar ja de onderneming moet wel blijven draaien.

Wim
Met citaat reageren
  #15  
Oud 19 maart 2008, 19:05
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Besparen

Tis gemeen, maar ik geniet hier van een triple pakket over glasvezel (telefonie, televisie en 35mbit, dat is zo'n 4,5mbyte)..
En dat voor een tarief dat je bij veel providers voor de langzaamste pakketten betaald (veel providers zeggen nu wel 20mbit maar dat kunnen ze niet garanderen over de telefoonlijn).. Wij willen hier iig niks anders meer
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #16  
Oud 30 maart 2008, 19:53
L@JC's schermafbeelding
L@JC L@JC is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 23
Standaard Re: Besparen

Hai!

Ik doe het volgende:
Heb een internet abbo bij Tiscali met gratis bellen naar vaste nummers.

Dus bellen naar vaste nrs doe ik gratis.
Bellen naar mobiel doe ik met een laag t-mobile abbo.

Drukt de kosten prima.

Gr, laura
Met citaat reageren
  #17  
Oud 3 april 2008, 20:11
B.Aalbers's schermafbeelding
B.Aalbers B.Aalbers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 november 2007
Berichten: 49
Standaard Re: Besparen

Omdat ik hierboven lees over het bellen van servicenummers bedacht ik mij opeens dat veel bedrijven gewoon ook een alternatief netnummer hebben voor deze dure 0900 nummers!

Op de website www.vraaghetalex.nl staan voor veel bedrijven de alternatieve nummers, superhandig!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
besparen: tips? Mariëlle Schrijft Al die andere praktische dingen 5 10 september 2006 21:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon