Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 september 2006, 16:30
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard TV-serie over startende ondernemers (vanaf 7 september)

"Jaarlijks zetten vele duizenden Nederlanders de stap: een eigen bedrijf. Gedreven door geld, ambitie, een brandend idee, maar vooral ook door de behoefte tot zelfontplooiing. Want dat wordt nog wel eens over het hoofd gezien: voor de meeste starters betekent een eigen bedrijf niet alleen materieel gewin, maar vooral ook voldoening.

Dit aspect staat centraal in de nieuwe 4-delige serie Starter & Coach over starters met creatieve en innovatieve ideeën voor een dienst of product. Het gaat nu eens niet over financieel management of het opstellen van een ondernemingsplan, maar om het opdoen van vaardigheden.
Die zijn overigens niet alleen van belang en interessant voor ondernemers, maar ook voor werknemers. Het gaat om organiseren, onderhandelen, presenteren, overtuigen, verkopen, netwerken, enzovoort."

Uitzendtijdstippen van: Starter & coach
do. 7 sep 20:00 - 20:25 uur Ned. 2 Aflevering 1
do. 14 sep 20:00 - 20:25 uur Ned. 2 Aflevering 2
do. 21 sep 20:00 - 20:25 uur Ned. 2 Aflevering 3
do. 28 sep 20:00 - 20:25 uur Ned. 2 Aflevering 4
__________________
René
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 september 2006, 22:48
Suzanne's schermafbeelding
Suzanne Suzanne is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2006
Berichten: 6
Standaard Re: TV-serie over startende ondernemers (vanaf 7 september)

Ja, ik heb het gezien. Kun jij je nog herinneren wat de drie gekozen deelnemers willen gaan bieden? Ik kom niet verder dan; iets met zwemmen, iets met feestjes en iets met techniek... lekker vaag. Het laat wel zien hoe belangrijk je persoonlijkheid, uitstraling en motivatie is. Want daarop kozen de coaches de ondernemers-to-be. Kennelijk zijn die dingen toch de sleutel tot het succes van je onderneming. Dit herken ik ook helemaal op Lancelots.nl, het is de boodschap van de rubriek 'ontwikkelen'. Ik stem trouwens op coach Jeannette van de Ingh, dat lijkt me echt iemand die zich vastbijt in de opdracht.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon